1. maj 2009

Punčka v dar

Danes naj bi bil šiviljski dan, tak koristen. Ko si zašiješ kak kos ali dva uporabnih cunjic. Majica je uspela, pri hlačah pa se je že zataknilo. Nekam sem založila en del pasu in tako zdaj čakajo.. skoraj narejene :) Skrojila sem si še eno majico in jo pustila v kosih.. in šla raje brskat med koščki blaga, zrisala kroj, odrezala in zašila.. tole deklico. Za razliko od prve velikanke, ki je dobila obraz, oblekice pa še ne, je tale velika zgolj dobrih 20 cm. Z obrazom nisem najbolj zadovoljna, vendar zdaj je, kar je.
Že pred krojenjem sem vedela, za koga jo delam. Oz. vsaj komu bi jo rada podarila. Pa čeprav prejemnice pravzaprav ne poznam kaj dosti.
In zdaj naj ena odrasla ženska drugo vpraša, če bi imela njeno igračko? :)) Uhh.. v otroštvu je bilo lažje :) Na igrišču smo se take reči povsem preprosto in na hitro zmenili :)

27 komentarjev:

  1. Prav luštkane pupice so tole. Ti pač znaš.Pa obrazke imajo narisane,iiiiiii

    OdgovoriIzbriši
  2. Z darili zna biti križ, ampak s tako lepo pučko zagotovo ne bo težav. Za dol past dobro kiklco in nogavice ima, pa še mucka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaa, ta ima pa take nogavičke kot jaz. :) Kako je luškana. :) Občudujem te tvoje šivarije. Super so!

    OdgovoriIzbriši
  4. :) ti kar nadaljuj - dobro ti gre!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale punčka pa kar vabi, da se jo fino stisne in pocrkja. Nogavičke so pa sploh simpatočne in pa v luft štrleči čopki ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii.Kaka lušna punčka. Jaz bi jo takoj imela :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kolk je dobra. Nogavičke mam pa tud jaz take :) Prejemnica bo pa sigurno vesela. Pač ji daš in ne sprašuješ če bi mela.

    OdgovoriIzbriši
  8. Iiiiii, kako si bila pridna. Tvoje igračke iz blaga so tako luštkane in primerne za cartanje. Sploh kadar smo žalostni in nas srček boli. Mislim, da bo prejemnica vesela tega darila.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooooo Sonja kaka lepotička...
    Tole šivanje ti gre super od rok.
    Boš pa "mogla" še kakega kužita narest, ker se je moji Anči čist odklopl k ga je vidla :))))))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Hmmm, jaz sicer ne vem, na koga si ti mislila, ko si jo šivala, ampak vem, komu je kot na kožo pisana, pa čeprav jo poznam še velik manj kot ti, in če me moja intuicija še ni zapustila, mislim, da ne bi imela nič proti. A ti misliš, da bi?

    OdgovoriIzbriši
  11. Mislim,da bo tudi odrasla punčka imela z lepotičko veliko veselja,le ,da se z njo ne bo igrala,ampak jo bo imela za okras na kakšnem vidnem in zelo posebnem mestu:)))).

    OdgovoriIzbriši
  12. Sonaj, kar nič ne vpršaj, samo podari. Mislim, da bo prejemnica darila vesela. Čoveku malenkosti naredijo dan.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepe so te tvoje puže! Šivanje ti gre dobro od rok!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tole šivanje ti gre pa kot po maslu, obe punčki sa luštni, majhna pa še posebej.

    OdgovoriIzbriši
  15. jeeeeeee... kaka cartkana pupa. Vse pohvale za svetovno izdelavo.

    OdgovoriIzbriši
  16. za šivanje sem popolni antitalent! Znam pa ceniti to kar vidim in tvoje mi je ful všeč. Zame popolna punčka! Tina

    OdgovoriIzbriši
  17. Predstavljaj si Vesno, ki neumno gleda okrog sebe. Ponedeljek je in nič kaj dosti ji ni jasno. Brska po tvojem blogu in išče svoj "blog award" in zraven razmišlja, da bi poklicala Sonjo in rekla "ti veš kaj, še vedno sem v šoping moodu, bi ti zame tudi naredila eno punčko? Ker šivaš prikupneje kot Trudi. Takole s črtastimi nogavicami, s čopki in z mačko v naročju? Nič ne priganjam in ne sprašujem za ceno, ko bo jo samo kupim, ker se mi zdi, da bi me res razveselila..." "In kje zavraga si mi pustila "award", ker ga ne najdem..."

    In potem počasi še malo butasto gleda okrog sebe in se začne zmedeno spraševati, če je slučajno na igrišču in kot trapast otrok, ki ne vidi dlje od svojega nosa, slučajno ne razume, da ji mala Sonja v roza majčki ponuja svojo lepo nasmejano punčko z mačko... za domov?!

    OdgovoriIzbriši
  18. Vedla sem, vedla sem, pa sem vedla! Sem ti rekla, da ne bo imela nič proti ;) Ma ku fajn :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja, bučka, tvoja je :) za domov.. skupaj s črtastimi štumfi in mačkom :)
    Pa mam res nekaj rozi oblečeno danes (farbam, farbam..)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ne morem verjet! Kakšno lepo presenečenje. Kar malo dizzy sem, takih prijetnih presenečenj pa res nisem navajena vsak dan (trenutek za zrdevanje).
    Vem kako ti bom rekla hvala enkrat v prihodnje :)


    AAAAAAAAAAA moj mali sonček z mačko je :D

    PS: saj še ne morem čisto verjet veš :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Tale je bila tvoja, še preden sem v blago zarezala :) Zaenkrat mi pa povej, če še kaj v špajzo hodiš zjutraj :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Svetovna je! Jo že tri dni gledam in vedno odjadram stran brez komentarja. Zadnje čase se mi to tolikokrat dogaja ... potem pa še preberem koliko je velika ... adijo pamet. Če je že pisana na kožo Vixi, je pa njena izdelava res čisto po tvoje polna podrobnosti - so mi pa najbolj všeč laski, s tako kul prečko in razdeljenimi čopki. Kaj kroj je tvoja pogruntavščina?

    OdgovoriIzbriši
  23. Neža, hvala :) Kroj je pomanjšan in prirejen na podlagi tistega, ki sem ga uporabila pri veliki puži. Je tam link objavljen :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Te tvoje punčke so tako kjuti! "Mala Vixi" mi je še posebej pri srcu... deluje tako ljubeče, toplo, pa tudi navihano. In še tako lepe čopke ima....
    Sonja, tebi pohvale za izdelano mojstrovino, Vixi, tebi pa želim, da te "mala Vixi" osrečuje iz dneva v dan...

    OdgovoriIzbriši
  25. Wow these are fabulous little characters! bx

    OdgovoriIzbriši
  26. Mala Vixi je pri meni in je najbolj ljubka, mala gospodična in prišla je v krasni posteljici (darilni škatli)

    :*

    OdgovoriIzbriši
  27. Čudovite punčke si naredila! Hvala za lepe besede! Veliko sreče pri žrebu! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...