12. dec. 2009

Darila, darilca..

Večina decembra se vrti okoli darilc, spiskov, čestitk.. ponavadi za druge :) Danes sem se odločila, da pocrkljam kar sama sebe in si izdelam škatlico za tiste najbolj pogosto uporabljane recepte.
Da se da embalaže mleka koristno uporabit, sem videla že pri Jani in Nataši, danes pa sem prazen tetrapak okrasila tudi sama. Oblekla sem ga v papir, dodala nekaj papirja in čipk, pa je bilo. Pri izdelavi kartončkov za recepte mi je pomagala dečva. Zdaj moram samo še recepte v neki berljivi obliki spravit na kartončke :)

21 komentarjev:

  1. Lepo!Prav , da pocrkljaš še sebe.Tako bi bilo treba večkrat:):)
    A tole je tetrapak?Dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši
  2. olala, zdaj pa boste pekli:-)))
    P.S. a rabiš kakšen recept?

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino, ker se tudi sama pocrkljaš.
    Tole darilce pa je zelo lepo. Verjamem, da bodo na tagih našli mesto samo super dobri recepti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tudi meni je všeč, da si naredila kaj zase. Na to prevečkrat pozabimo. Super ideja za recepte.

    OdgovoriIzbriši
  5. krasno :) Sebe moraš pa kar večkrat pocrkljati ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, drži, nase kar pozabljamo. Pravi cekrček si naredila. Všeč mi je tale reciklirana ideja ... ko sem ravno v papirjih, bi lahko tudi jaz kaj podobnega naredila ... hmmmm.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fulllllllllll lepa škatlica in kartončki pa vidim, da so za dol past! Lepo siu naredila in prav, da tudi sama sebe malo razvajaš!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito je tole. Všeč so mi barve, ki si jih izbrala. Že leta in leta nisem oblačila tetrapakov, pa še takrat le za kakšne začasne vazice, nič bolj trajnega. Mogoče pa poizkusim sedaj, ko sem videla tvojo lepotičko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja in izvedba. Si vsekakor velja zapomniti, ker urejanje receptov je tudi eden izmed mojih prihodnjih projektov.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super embalažca :)
    Urejanje receptov ... jaz imam en z vseh možnih strani popisan zvezek, tako da bi se že spodobilo, da recepte enkrat uredim ... sam kaj ko mi je tisti zvezek takoooo všeč :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična ideja in izvedba! Tolk je luštna, da je še mene zamikalo, da bi jo naredila. :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideja, čudovita izvedba. Vidim, da te zopet na roza vleče. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vsem :)
    Ne, Nelya, ne rabim receptov, urejam obstoječe :) je tudi kak tvoj vmes :))
    Joj, Jana, a veš, da sem šele potem, ko je bilo že narejeno, opazila, da je čist rozi :)) Sem imela v planu bolj s poudrkom na bordo :)) Kaj čem..

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepo si se pocrkljala. Je pa tudi super ideja za novoletna darilca.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super je! Sploh barvna kombinacija mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  16. iz tetrapaka?! uau, super sta si to omislile.. kako si pa naredila ta "čipkast vzorček" na karticah? uu.. še se bomo vračali. ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Dobra ideja in še BOLJŠA izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  18. Lepo, da si poskrbela tudi zase! Prav je tako! Upam, da boš kartice uporabljala čimbolj pogosto :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Kartice sem že dopolnila z recepti in služijo namenu :) Čeprav je bil tudi meni sistem počečkanega zvezka in popackanih listov čisto všeč, je tole neprimerno boljše. Se je splačalo potrudit.
    Vilalila, čipkast vzorček je narejen s štampiljko.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...