20. sep. 2011

Na mizi - Šivalni stroj

Na mizi me čakata šivalna stroja. Oz. po novem trije :) Tretji še bolj v delovni verziji in manj uporabne oz. bolj okrasne sorte. Če že ne šivam, lahko pa vsaj naslikam :)
Dimenzije platna 15 x 15 cm.



At my desk there are two sewing machines waiting for me.. well, there's actualy three now. One more decorative than others. If I'm not sewing at least I can paint it :)

17 komentarjev:

  1. O, je luškan. Vidiš, enega takega bi jaz potrebovala, majhnega in sposobnega ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lej ga, lej ga. :) Tak starinski mi deluje, Ružin. :) A je to dejansko znamka, al sem si jo zdaj zmisnla? Ker imam v spominu, da je imela mama Ruža šivalni stroj. :) Pa ta mora it na steno. Obvezno! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala :)
    Moi, saj jih imajo.. ampak še vedno je treba sodelovat :)
    Nataša, Ruža je bilo ime Bagatovemu stroju. Sem tudi jaz imela eno dolgo nazaj :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ohhh, dobra, jaz sem mislila, da boš pokazala kaj šivanja. Všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ful je dober in super barve si izbrala. Na takšnega bi znala pa še jaz šivati.
    Je bil in je še (vsaj pri meni varno spravljen v kufru) Ruža step...:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako je lušen! Jaz bi tudi takega, samo v kaki drugi barvi. Doma imam tapravega tastarega od Bagata - Super Slavica, ki ni več tako zelo super ;) se ji poznajo leta.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooooooooo, krasen je, to da razmišljaš o njem je že prvi korak k nadaljevanu šivanja :)).

    OdgovoriIzbriši
  8. Srečnica :)), sedaj imaš kar tri mašince. Dve za delo in eno za okras. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. OO, tole si pa tako lušno naredila. Zelo mi je všeč in super okras za ustvarjalnico ali pa kar v kakšnem osrednjem prostoru.

    OdgovoriIzbriši
  10. Saj mašinci sta na pultu, levo in desno od slike :) bo že čas tudi za šivanje :)
    Poleg teh dveh v uporabi imam še dve res stari, še na nožni pogon. Eno bolj, drugo manj ohranjeno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, kako dobro si ga zadela!!! Všeč mi je barvna kombinacija, taka rečna!

    OdgovoriIzbriši
  12. wauuuuuuuuuuu, krasen je,
    vse česar se lotiš, narediš popolno - krasno - čudvito.
    pozdravi princesko, velikokrat se spomnim nanjo, ko gledam njene risbice.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Super. Barve so fantastične in tudi mašinco si zadela v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna slikica, barve so pa naravnost čudovite!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...