19. maj 2012

Delavnica z Golden Open barvami

Zadnje čase malo bolj poredko zavijem v trgovino Art Ljubljana v City parku, saj imam doma kar nekaj zalog barv in ostalega materiala. Me je pa nekaj vleklo tja točno takrat, ko so začeli zbirati prijave za delavnico uporabe Golden Open barv. Sem se kar hitro prijavila in k prijavi povabila še nekaj kreativnih deklet.
V dobri družbi, z zabavnim predavateljem iz ZDA, ki sta mu pomagali dve južnoafriški ustvarjalki, smo spoznali nekaj osnov Goldnovih barv in jih predvsem preskušali.
Najbolj začudeni smo bili, ko smo preskušene barve s podlag sproti metali stran.. uhh, kakšna škoda se je delala. Sama vsak ostanek barve spravim nazaj v lonček ali pa jo nanesem v kak dnevnik. :)
Prva vaja je bila zgolj primerjava navadne Heavy in počasi sušeče Open barve ter njune mešanice. Zanimivo, kako dolgo lahko še packaš po Open barvah.
Za drugo vajo smo s Fluid barvami izdelali podlago in nanjo z Open barvo ob pomoči praskanja in odvzemanja izdelali ptico. Zaradi debele plasti Open barve se slika še vedno suši v kleti :) Pa tudi sicer ni nič posebnega.
Tretja vaja je bilo tihožitje.. grr, nikoli jih nisem marala. Tihožitja so tudi razlog, da ne grem v kako likovno šolo :) Še celo abstraktne slike raje delam. Tu smo na že prebarvano podlago nanašali Open barve in kot zadnji sloj Fluid barve. Uhh.. koliko ene packarije, svaljkanja.. Ne, ne prepričajo me. Tudi slika ni ne vem kaj.. tihožitij še vedno ne maram :))))


Za četrto vajo smo na že pripravljeno platno z modelirno maso spet nanesli debelo plast barve in s tehniko odvzemanja in praskanja prikazali motiv jajčevca. Na hitro narejeno in pravzaprav čisto simpatično.
Mene kolekcija Goldnovih barv Open ni prepričala. Verjetno zato, ker nikoli nisem delala z olji in mi hitro sušenje akrilov ustreza za delo z več plastmi. Verjamem pa, da bodo našle svoj krog uporabnikov.
Hvala Artu Ljubljana ter predstavnikom Goldna za delavnico.






My works from Golden Open paints workshop in Ljubljana. Never liked still-life painting and probably won't be doing it as my choice, but it was a good workshop and I'm glad I could attend it. And I still like Golden fluids more than Open of the same brand :)

21 komentarjev:

  1. How many more talents do you have? Sonja you never stop to surprise me!
    ManonX

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si misli kar hočeš, ampak men je pa prav tvoje tihožitje fajn! Mogoče zato, ker so me tihožija (za razliko od tebe) vedno privlačila ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdaj premišljujem, če me je mogoče tihožitij samo strah.. ne, da jih je maram? Moram premislit :)
      Po drugi strani pa, a ni fino, da smo različni? :)

      Izbriši
  3. Tole sem čakala :) Obe sta lepi, tudi tihožitje. Ti pa verjamem, da se nisi kar takoj sprijateljila s počasi sušečimi barvami. Kot se jaz še vedno nisem z akrili. Imam jih pa čedalje rajši :) Ampak olje... je pa zakon, meni sploh za težje motive. Kaj veš, mogoče te še zagrabi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, tile bi bili zate :) Presneta reč se še kar lepi in lepi :) Sem se pa navadila oz. so me naučili, če sem poštena, kako akrilom lepo podaljšati čas, ko se še da delat z njimi. :) Zaenkrat ostajam zvesta navadnim akrilom :)

      Izbriši
  4. Meni je zelo všeč druga :). Barve so čudovite. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je druga izredno zanimiva. Sama imam raje akrile iz istega razloga kot ti. Mislim pa, da je to samo ena neučakanost...:))))Smo pač malo nestrpni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko pišeš o barvah je zame tako kot bi brala znanstveno fantastiko - mi je pa tvoje tihožitje všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz pa Golden Open akrile uporabljam ravno zato, da lahko 'manipuliram' z njimi. Zapolnijo tisto vrzel, ko ne morem delati z akvareli, akrili pa so 'prehitri' zame. Uporabljam jih tudi za lazurno tehniko - so priročni tudi za to. No, ne bom delala reklame ;), mislim, da je za vsak material potreben čas, da ga spoznaš, hkrati pa je odvisno, kaj hočeš doseči in občutiti, ko ustvarjaš, zato vsi materiali niso za vsakogar.
    Uživaj v ustvarjanju - na svoj način :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joži, mogoče samo še ne vem, za kaj so dobri oz. kako jih vključiti :) Jim bo treba še dati kako možnost :)

      Izbriši
  8. Sonči ne ve kaj spet jamraš ... men sta prou fajn in prva in druga slika ... boh ne daj, da začneš zares vadit ... bom še bolj omedlevala ko bom prihajala na obiske tvojega bloga ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha :) ne bom začela zares vadit, res ne. Si lahko brez skrbi :)

      Izbriši
  9. Hehehe, kot da bi gledala svoje. Le zakaj?:))) Ampak tist malancan mi je še najbolj všeč.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počakava še K. in T., da povesta, da je tole čist podobno njunima? :))))) Ok, mene tole ne potegne, izkušnja je bila pa vseeno zanimiva in zato je prav, da sem šla.

      Izbriši
  10. Razen akvarelnih barvic, so vse ostale zame velika skrivnost. Ti pa verjamem, o čem govoriš :)
    Meni je tudi tvoje tihožitje všeč!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, še vedno nisi poskusila akvarelov????? Pa daj nooo, tebi bi šli super. A nisi bila že dogovorjena za prikaz? :)

      Izbriši
  11. Vsekakor je zelo fajn in zanimivo preizkušati nove stvari in tako ugotavljati kaj nam ustreza in kaj ne. Tudi jaz sem malo leva pri vseh teh barvah, če pa že, pa tudi sama najraje uporabljam akrilne barve. Mi jepa pri tem malancanu zelo všeč struktura in barva :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni je zelo všeč druga slika!

    OdgovoriIzbriši
  13. Barve so očitno tvoj medij, meni pa bolj ali manj španska vas ;)
    Sta mi pa lušni obe sliki, druga za odtenek bolj, sploh ker je bolj nenavadna.

    OdgovoriIzbriši
  14. super slika in lepo tihožitje LP

    OdgovoriIzbriši
  15. Very interesting! I never worked with Golden Open, so I was interested to read about your experience. That explant painting is gorgeous!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...