14. okt. 2013

Naj bodo magnetki al broške?

Že nekaj časa sem želela poskusit. Danes sem le prišla do lesenih izrezanih osnov in morala takoj nanje prilepiti printe motivov mojih slik. Nekaj pa jih bo unikatno poslikanih, le čas najdem :)
Naj bodo broške al magnetki?


20 komentarjev:

  1. Jaz bi kar oboje...krasne slikce. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klara, jaz tudi :) Sem mislila, da boste vse za eno rešitev in mi tako olajšale :)

      Izbriši
  2. Kakšne fajne ideje imaš!! Jaz bi raje magnetke, ker ne vem kako so veliki. Ali pa bi jih nekako vdelala na fronto torbice, kot en ogromen gumb. Torej lahko tudi broška:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Viš, o tem jaz ves čas premišljujem, o broški za na torbico :) ali pa za na kako oversize toplo jakno ali pa na velik pleten šal :)

      Izbriši
  3. ja bih radje magnete. Ali za sto god da se odlučis bit ce predivno. Predobra ideja.
    LP, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sonja, jaz sem za magnetke, ampak na kakšnem debelem pletenem šalu pa tudi ne bi bilo odveč...:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ker brošk ne nosim, sem za magnetke :) Anjina ideja o broški-gumbu za torbo pa se mi zdi še najboljša.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne so, jaz bi bila kar za oboje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Se ena super ideja izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz bi imela magnetek - tako ga lahko ves čas občuduješ, ko poživi hladilnik :) Najreje pa imela gumbe. Samo luknjici izvrtaš :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sicer ne vem kako so velike, so pa vsekakor čudovite in karkoli boš naredila z njimi bo dobro ispadlo. Jaz bi nekako naredila takšno ozadje, da bi lahko skozi potegnila rutico, ki bi jo pokombinirala z barvami motiva.

    OdgovoriIzbriši
  10. No šment, zdaj pa imam :) Najbolje, da imam na zalogi magnetke, nosilce za broške in nosilce za rutke :) in lepo lepim gor s kakim hitrosušečim lepilom, kar bi kdo imel.
    Aja, pa bormašinco za luknjice vrtat za gumbke :)

    OdgovoriIzbriši
  11. :-) težka odločitev... broške? Tko jih lahko več ljudi občuduje :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. krasno, krasno!
    meni bolj pašejo za magnetke!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Za doma magnetke, za ven broške ;) Sej vem, ti nisem nič olajšala. Vsakega po malo, da bo prav za vse!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo, zelo so lepe slikce in vsak izdelek iz njih bo lep. Jaz brošk ne nosim, nosilce za rutke pa... pa tudi magnetov imamo cel hladilnik.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...