5. mar. 2014

Dolgo neuporabljeno

Dolgo je bilo edino moje ustvarjanje zgolj šivanje. Nekaj časa v glavnem konfekcije, tudi za druge, nato sem se naveličala in stroje pospravila. Pred približno 15 leti me je zamikalo poskusit nekaj novega. Ne spomnim se več kje sem našla oglas za rabljen pletilni stroj in se odločila, da to hočem imet. Ponj sem se odpeljala v Krško. Spomnim se, da sem po poti nazaj skoraj stopila iz avta in šla potipat, kje je cesta, taka megla je bila. Domov sem prišla, nekaj poskušala, naredila nekaj izdelkov in škatlo pospravila. Pletenje takrat enostavno ni bilo dovolj priljubljeno.

Sem pa hčeri naredila pončo, davnega leta 2007.




Stvari se spreminjajo, moda tudi :) spet se plete :) Po nekaj ročno spletenih izdelkih se mi je zdelo, da je čas, da dam stroju še eno možnost.
Najprej sem se optimistično zagnala kar direkt na pletenje, čeprav sem po tihem vedela, da verjetno ne bo tako lahko. Optimizem čez vse :) še sestavit stroja nisem znala brez navodil, igle so se zatikale.. Tako sem se odločila za malo drugačen pristop. Najprej z brsanjem po netu, kakšen stroj sploh imam. Končno sem našla angleška navodila, saj mi nemška niso dosti pomagala. Našla sem navodila, kako zamenjati peno na kovinskem vodilu, ki drži igle, našla prodajalca novih igel..
Na hitro sem vložila par igel, da sem lahko naredila majhen testni vzorček.


Škatlo sem pospravila, igle pa se namakajo v olju, da bodo lepše tekle. Še peno zamenjam in naštudiram navodila za uporabo luknjastih kartic z vzorčki. Potem pa bo.. nov projekt :)

3 komentarji:

  1. Odlično, jedva čekam nove projekte.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Kar veselo na delo,
    pletenine so zelo lepe
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar konkretno si se lotila stroja :) Dobra si, vse naštudirat in sestavit..jaz bi že tu obupala.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...