17. maj 2014

Darilo za mamo in hči

Medaljončki z motivi naj bi bili zgolj kratkotrajna popestritev sejemske ponudbe. Pa kar ostajajo, saj jih imate rade.
 Trmasto pa vztrajam pri odločitvi, da jih vedno delam z lastnimi motivi. Še vedno mi je nerazumljiva uporaba tujih slik z neta. No, vsak po svoje.

Tale dva medaljončka sta po naročilu izdelana za mamico in hči, odpotovala sta kar daleč.
Za ozadje sem uporabila motiv s potiskanega šala in dodala besede. 




Če bi kdo rad videl moje izdelke v živo, bodo jutri na ogled oz. naprodaj na sejmu FairArt, na Pogačarjevem trgu v Ljubljani, med 10. in 15. uro. Vesela vas bom. 

9 komentarjev:

  1. Predivni su medaljoni.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Neverjetna si, Sonja! Ženska tisočerih darov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja, občudujem tvoje medaljone. Žal pa vse ne znajo ustvariti tako lepih slik, zato se verjetno poslužujejo spletnih. So pa zato tvoje unikatne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Moi, nič ni narobe, če kdo uporabi scrapbook papir. Printanje motivov s strani avtorjev za potrebe prodaje naprej pa.. no, vsaj nekulturno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni so krasni ravno zato, ker so tudi tvoji motivi tako posebni!

    OdgovoriIzbriši
  6. sonja, krasna medaljona, po napisih sodeč sta potovala proti rusiji??? gotovo bosta obdarovanki navdušeni.
    lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...