9. jul. 2014

Dopustniško ustvarjanje

Rada imam sezname in jih delam vedno, ko grem na sejem ali dopust. 
Letos smo se odpravili na dopust na staro lokacijo, na Korziko. 
Že pred meseci sem začela delat seznam potrebščin. En del spiska pokriva tudi ustvarjalne pripomočke za naju s hčero. Najprej je vseboval meni ljube akrile in šablone, pa sem jih raje izbrisala. Ravno družabna ne bi bila :) 
Za izziv sem se odločila za barvice Prismacolor, vodotopne voščenke in papir. 
Z voščenkami še kar nismo na ti, z barvicami pa bi sčasoma po malo več vaje mogoče lahko bila. 

Kar tako na pamet sem se lotila ene pubertetnice. 



Hči pa se je držala preverjenih motivov in risala konje :) z barvicami se pa tudi dobro razume :)



 

5 komentarjev:

  1. Uf, tile njeni konji so res fantasticni, tvoja slika pa prav tako ne zaostaja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, sem si napasla oči na vseh tvojih krasnih izdelkih :-) Čakam, kaj bo nastalo iz slike v prejšnji objavi. Osnova je fantasična.

    OdgovoriIzbriši
  3. sonja vse čestitke in seveda velike pohvale tvoji kaji in objemček od mene
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Sposobnost risanja je pri meni na nivoju 1. razreda OŠ. Zato vse pohvale, obema!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ti uspe tako skrajšati seznam za ustvarjalni material? :)))
    Fajn sta ustvarjali, super :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...