29. avg. 2014

Nakupovalke s potiskom

Za po nakupih, v knjižnico ali pa le na potep... bombažne vrečke z 10 različnimi digitalno odtisnjenimi motivi. Mojimi, se ve. 
Vedno iščem nove in nove možnosti, kam dodat moje pisane motive :) Hkrati pa še kompliciram pri izvedbi, saj bi rada zagotovila, da so izdelki kvalitetni in odtisi kakovostni. Tako sem se namesto za tiste "home-made" transferje s papirja odločila za digitalni tisk. Seveda je dražje, ampak tudi veliko lepše :)

Jutri gredo z mano na Gornji trg v Ljubljani, na sejem ARTish. 
 


Posamezne motive prilepim kasneje :)

9 komentarjev:

  1. O, kako lepe vrečke! :-) Motiv je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe vrečke. Barve res pridejo do izraza, kar žarijo.
    Naj ti gre jutri in vnaprej dobro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč so mi tvoje ideje in seveda izdelki, na katerih uporabiš svoje umetnine. Te vrečke so zadetek v polno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštne so, super ideja. Srečno;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super zgledajo! Tole moram nujno prešlatat, res skrajni čas, da se vidimo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelooo lepe so. Prinesi kakšno na kofetkanje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, enkratne so, bi kar eno, pa še eno:)), LP.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe so. Upam, da so šle za med.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...