16. sep. 2014

Novo življenje planerja

Počasi se tudi jaz navajam na nizkocenovne trgovine, saj jih je več in so bolj urejene, včasih pogledam kak letak, včasih pa se le ustavim na poti po najnujnejše.
Pred časom sem tako kupila mini planer dimenzije A6 v usnjenem ovitku, saj mi je bilo všeč, da ima priložene strani kar za dve leti.
Pa sem ga vsakič odložila nazaj na polico, črna barva pa res ne gre k meni. Spomnila sem se, da se da tudi usnje lepo barvati, zakaj torej ne bi poskusila. Najprej nekaj osnove, različni akrilni mediji, akrilne barve in markerji, pigmentna pisala in štampiljkanje.. le kolažu sem se odpovedala v tem primeru.
Iz dolgočasnega črnega rokovnika je nastal pisan, ki ga bom z veseljem vzela iz torbice.


16 komentarjev:

  1. Ooo, kakšna preobrazba. Prava mojstrica si!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čisto druga zgodba, Sonja čudovit je :-))
    Lepo pisano obleko je dobil!

    OdgovoriIzbriši
  3. sonja, prečudovito si naredila novo preobleko svojemu planerju,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti znaš iz železa narediti zlato. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit je! Jaz bi bila prav važna vsakič, ko bi ga potegnila s torbice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf to pa je čisto tvoja zdaj.Prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za komentarje :) zdaj se še suši.. ko nanesem še zadnjo plast, pa gre v torbico :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšna čudovita preoblekca - fouš, fouš, fouš....:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vauuu super planer je nastal, bi ga takoj posvojila. Prinesi ga pokazat. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. To pa je totalno cool in res imas nore ideje. Takole preobraziti planer je zame mojstrovina. Zelo mi je vsec.

    OdgovoriIzbriši
  11. !!!!!!!Pa to ne moreš verjet! Da se da narest nekaj tako lepega iz dolgočasnega črnega planerja! Sonja, občudujem tvoj talent. Prekrasno.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...