8. dec. 2014

Knjižna kazalca

Kot da zaključujem leto, sem izdelala 12 mini slikic, ki so namenjene za knjižna kazalca. Tudi v živo so barve precej intenzivne. Ena, zaščitena z ovitkom, domuje v moji knjigi.  Lahko pa bi bila tudi spravljena v okvir.
Na voljo so tudi kot plastificirani printi, za manjša darilca.


9 komentarjev:

  1. Tvoja knjižna kazala so čudovita. Ne morem se nagledati teh krasnih, intenzivnih barv in vrhunskih motivov. Vau! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, posebna in tako barvita so tvoja knjižna kazala in vsak, ki ga bo imel v knjigi, bo lahko ponosen, da ga ima. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je, ker uporabljaš žive in tople barve.
    Tvoje slikice so tako pozitivne, da preženejo še tako temne dneve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za komentarje. Tudi meni so všeč, jih imam kar razstavljene doma :)

    OdgovoriIzbriši
  5. sonja, čudovita knjižna kazala. prava paša za oči!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je, ker so tvoji izdelki vedno zelo pisani in posebno lepi :-))
    Z lahkoto ji prepoznaš čigavi so!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljeni.
    Je mozno kaksno kazalo kupiti?
    Hvala in lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdravljeni.
    Je mozno kaksno kazalo kupiti?
    Hvala in lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...