22. mar. 2015

Vse se zgodi ob pravem času

Dopoldan sem se lotila pospravljanja moje ustvarjalnice.. pa ni šlo najbolje. Škatlica tablic Corny je kar prosila za nekaj barve, valovita lepenka s police, ki sem ji namenila pot v koš, me je tudi mikala. Ostankov starih strani iz razpadlega slovarja je tudi škoda, a ne?
Pa sem se odločila, da bom pospravljala kdaj drugič :) Tole je rezultat današnjega "pospravljanja".



Najprej sem škatlico podrla in odrezala na ustrezno dimenzijo, primerno za manjši lesen okvir oz. za odprtino paspartuja.
Ker vem, da motivi z ovojev radi pokukajo skozi plasti gessa ali barve, sem na osnovo za začetek nanesla ostanke starih knjig in vse skupaj dobro podrgnila s staro kartico, da se je papir res prijel podlage in sem odstranila vse odvečno lepilo izpod papirja. Ko sem že imela kartico v roki, sem se odločila, da jo uporabim tudi za nanos barve. Čopič je danes bolj malo delal. Sem pa v vmesnih fazah pospeševala proces sušenja s heat-gunom.
Plasti nisem štela, jih je veliko. Svetlenja, temnenja, pa spet svetlenja :) Toliko časa, da sem bila zadovoljna. Iz odpadne valovite lepenke (je bila že v vreči s starih papirjem) sem odstranila eno plast papirja, ga pobarvala in nato sploščila kolikor je šlo. Še nekaj senčenja, štempljanja, dodatkov v črni in beli bari, napis.. pa je :)



S končnim rezultatom sem zadovoljna. Ko se pošteno posuši in naneseš še zaključni zaščitni sloj, bo takole kraljeval v okvirju. Velikost motiva je 8 x 12 cm.


9 komentarjev:

  1. Po včerajšnjih bolj umirjenih barvah si danes spet v svojem svetu. :-)) Čudovit izdelek. Sedaj mi je že malo bolj jasno, kako nastane takšna mojstrovina. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. U, to pa je projekt in pol in rezultat je čudovit! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Še dobro, da nisi vztrajala pri pospravljanju, ker potem se ne bi mogli navduševati nad novo slikco. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je tvoje pospravljanje nadvse všeč :) Krasen izdelek je nastal in v lep okvir si ga dala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaa še dobro, da te je zamikalo ustvarjanje ne pospravljanje. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  6. Neverjetna si...krasno se je zaključilo tvoje pospravljanje. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sonja, navdušena sem nad tvojim ustvarjalnim pospravljanjem :) Krasna in zelo lepo narejena slika.

    OdgovoriIzbriši
  8. Še dobro, da si se spravila pospravljati. Te povabim še k meni....., si ne moreš misliti koliko materiala bi se našlo za takšne in podobne čudovite slike. Fantastična je in tale okvir se mi zdi je kot naročen ravno zanjo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni pa ni jasno, kako narediš te lepe izdelke. Res bi te mogla videt v živo :) Tole pospravljanje se je končalo s prečudovito slikico. Krasne barve, reciklaža super uspela.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...