11. jul. 2015

Samo ozadje pač ne gre

Včasih za sprostitev enostavno zagrabim podlago, barve in nekaj pripomočkov, pa gremo. Brez razmišljanja, planov o končnem izdelku, le nanašam plast za plastjo. Se mi zdi, kot da s tem počasi z mene odpadajo plasti utrujenosti, stresa. Prav nič nisem razmišljala, kam tole gre in kaj bo, mi je bilo pa všeč ozadje predvsem zaradi intenzivnejših, temnejših barv od moje standardne palete. Fotografirano notri.



Potem pa sem si privoščila kavo v dobri družbi in slišala, kar sem sama že po tihem vedela.. da moje slike pač vedno imajo še nek osrednji motiv :) da je taka kot je, nedokončana. Fotografirana zunaj, na sončku, rahlo presvetla.


Pa naj bo, obris motiva, nekaj prosojnih plasti barv, obrisovanja.. in zdaj je. Čisto moja, bolj razposajena, končana.







7 komentarjev:

  1. Je res, da je končni izdelek čisto nekaj drugega, poživi vse skupaj, čeprav je že prej ozadje živahno, pa vseeno nekaj manjka. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobesedno žari energijo! Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako broške kot tole je čudovito in motiv res doda piko na i. Brez dvoma čisto taka tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, ta je pa res tvoja in fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  5. K temu lahko dodam samo še: ČUDOVITA!

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasna je in barve so res carske!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...