9. jan. 2016

Pospravljanje ustvarjalnice odkrije zakladke

V ustvarjalnici se skriva še kar nekaj izdelkov, ki jih nisem pokazala. Za marsikaterega ne vem, dokler se ne lotim pospravljanja :)
Mini toaletka meri v dolžino in višino le okoli 12 cm. Izdelana je iz mehkega bombažnega blaga, mehko vatirana in podložena z belim bombažem z nežno roza pikicami. Zadrga je svetlo modra z rumenim ključkom. Prav zabavno mi je sestavljati kombinacije, saj sem nekaj barv zadrg kupila na meter in  zraven dobila ustrezne ključke, ki jih moram sama namestiti. Bolj poredko sestavim isto barvo zadrge in ključka.
Motiv na toaletki je digitalno odtisnjena ena od mojih slikic.

Se mi zdi, da bi morala imeti še nekaj toaletk nekje.. še me čaka pospravljanje.









6 komentarjev:

  1. Jooj, kakšna odkritja! Mene bolj pričaka kakšen prah in kakšen pogrešan pripomoček ali pa kaj, kar sem nekoč nabavila in potem pozabila, da imam :)) Tale toaletka je pa tako lepa, da je najbrž kar veselje takole pospravljati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Še dobro, da si jo odkrila. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja, kakšna fantastična toaletka. Ker je vključen še tvoj print, mi je toliko bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. iiijoj kako je lepa in še dobro, da si jo našla in nam jo pokazala :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha, bo treba večkrat malo premetat kramo, kaj ;) Tudi sama najdem včasih kaj, ko dam na stran in pozabim ;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...