13. okt. 2009

Moja.. najlepša.. od Nataše :)

Že od njenih prvih poskusov dalje se navdušujem nad rezultati, rada spremljam napredek, všeč so mi vse slike po vrsti .. ampak tale je pa najlepša. Tudi če ne bi bila moja, bi bila najlepša :)
Ko je Nataša razpisala blog candy, sem se že pošteno na glas in nič kaj zadržano oglašala, da bi eno njeno deklico pa res imela. In jo imam, mojo, čisto samo mojo :)

Obraz je čudovit, všeč so mi odprte oči, barvna kombinacija, zeleno nagubano krilo, teksture... vse.

Slika NatasheMay, ki mi jo je danes prinesla.. za malico :) tako dobre malice že dolgo nisem imela.
Dopoldan je krasila mojo službeno mizo, zdaj pa ji moram najt kako dobro mesto doma.
Čeprav bi jo mogoče kar nazaj v službo nesla, tam res nujno potrebujem nekaj, kar me ohranja normalne volje.


Nataša, še enkrat hvala.. čudovita je.

13 komentarjev:

  1. Re zelo, zelo lepo. Res si lahko vesela tako lepe zadevice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem pa vesela, da ti je všeč.:) Hvala tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, si pa res lahko srečna, ker je zelo luškana slikica.

    OdgovoriIzbriši
  4. o kako krasno darilce si dobila... obema čestitke...

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna pupa! In še kako te razumem, ko praviš, da bi jo najraje nesla nazaj v službo ... tudi tam je namreč fajn imeti kako stvar, na kateri se nam spočije duša in oko ...

    OdgovoriIzbriši
  6. ...ena velka važička si!...ena taaaaaaka veeeeeeeelka važička:P...jest sm ti pa fouš...ja čist zares, fouuuuuuuuuš sm ti...tko:P

    OdgovoriIzbriši
  7. O, čudovito darilo!
    Fauš? Ne, nisem ... pa ne zato, da mi slikica ni všeč - slika je enkratna, čudovita! Fauš nisem zato, ker si jo zaslužiš; si prav poseben, čudovit človek, ki je vreden čudovitih stvari!

    OdgovoriIzbriši
  8. Marička, hvala :)
    Zdaj mi bo pa nerodno (tule bi pasal oni zardevajoči) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. pripovedujoče krasna, kar nekam nazaj, med čas slikanic me je pospremila... pa res, le zakaj nazaj? uh, smo premalo otroci! zato, tudi zato - tako zelo paše!

    lp, mka

    OdgovoriIzbriši
  10. waw, kraaasnooo, prelepo dekle

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...