25. maj 2010

Packanje vsepovprek

Že par dni se spravljam k mojim deklicam, platnom, akrilom... Pa nekako ne gre.
Bližajoči se konec šolskega leta in intenzivno preverjanje znanja dečve sta terjala svoj davek. Vsako popoldne sva se pregovarjali okoli nalog in se učili za preverjanja, pisna in ustna. Še najhuje je bilo pred preverjanjem angleščine, takrat res nisem vedela, katera je bolj uničena. Ampak je šlo bolje od pričakovanega in prav ponosna sem nanjo.
Pa bo vseeno treba počasi poiskat kako prijazno potrpežljivo teto, ki bo moji dislektični dečvi tudi čez poletje pomagala ohranjat znanje angleščine. Sicer bo jeseni kriza.
Ampak zdaj gre na bolje.. danes (je) sva dali čez zadnje preverjanje. In zdaj sem frej.. no, mislim, naloge je še treba delat, ni pa več tistega stalnega pritiska, kako bo šlo.

In tako sem šla končno lahko spet packat z barvami. Malo po ozadju za sliko, malo pa po dečvinih novih hlačah.
Te sem naredila po kroju, ki ga je pred časom pokazala Mami Sandra. Kdo bi vedel, če se je že lotila hlač :) Hlače so super, take hočem tudi jaz. Žepe sem kar našila, ker všitih ne maram. Pa enobarvno blago mi je bilo tudi malo dolgočasno in sem ga danes napadla z barvami za blago. In končno uporabila pisalo za blago. Se prav lepo piše, kot bi z rollerjem drsel po papirju.
Dečva pravi, da se ji bodo vsi smejali v šoli zaradi hlač. Ampak vseeno ne dovoli, da jih ponudim za giveaway. Ko jih je oblekla za tole fotografiranje, je že ugotavljala, da so prav super :)

Tudi majica je zašita doma, na sprednjem delu pa ima s pomočjo šablone pobarvan cvet.

Zdaj pa samo še mami Sandro počakam, da pokaže svoj izdelek :)

12 komentarjev:

  1. Oj, take hlače bi pa imela tudi jaz. Mi zaupaš kje si kupila kroj.

    OdgovoriIzbriši
  2. V Elni na Gosposvetski. Ga imajo pa verjetno povsod, kjer prodajajo Burdine kroje iz kolekcije Young.
    Jaz jih tudi hočem met :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hlače so mega!!!! Pa kot berem sta si jih obe zaslužili - čestitaj ji in sedaj bosta lahko 100/h uživali v počitnicah!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hlače so super in mega moderne, tako da kar povej svoji dečvici da bo pravi hit v teh hlačah. Poslikava je tudi krasna.
    Tudi jaz se spravljam mojim dečvicam kaj zašiti saj jima večina garderobe že poka po šivih...

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuu, to so pa MC Hammer hlače. :))) A se jih še spomniš? Porisala si svetovno! Bi mislila, da je tak original, če ne bi povedala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Poslikava je res super, tvoja dečva pa vedno tako kul in unikatno oblečena.
    Fajn je prebrati, da se bosta končno lahko malo oddahnili in začeli uživati v toplih dnevih, ki so tukaj.
    Mi pa s tem svojim šivanjem zbujaš črvička slabe vesti, ker moj stroj v omari sameva že dooolge mesece. Pa kar nič ne kaže, da bi se mu obetali kaj boljši časi :S

    OdgovoriIzbriši
  7. olala kake frajerske hlače!

    OdgovoriIzbriši
  8. Če bodo pozabili smejati, bo pa mogoče vpeljala novo modo na šolo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ijojo, pa ti si carica! Zelo, zelo lepo. Moje so izstrižene in čakajo na pultu. čez kak mesec bodo morda že gotove, hehe.

    Prosim, prišparaj revijo, trenutno smo bolni. In lahko sem jaz prijazna tetica za poletno angleščino. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako super hlače, še posebno se mi dopade, kako si jih porisala. Meni izgledajo totalno kulsko in pri nas v službi bi totalno zažgale. Se strinjam s K, morda pa vpelje novo modo v šolo!

    OdgovoriIzbriši
  11. A ne da so fajne :)))) Ji moram dat kar vse tele komentarje za prebrat.

    @ Sandra, nič ne skrbi, te počaka. Iii, a res bi se midve lahko kaj zmenile? Super, ker verjamem, da bi ti to super obvladala :)

    OdgovoriIzbriši
  12. these pants look like fun! Start a new fad in school..
    Someday perhaps you can show some photos of Slovania?..
    Hugs, Darlene xo

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...