5. maj 2012

Poj svojo pesem

Pred dnevi me je šokirala novica o smrti strica. Najmlajšega. Tistega, ki me je kot otroka metal v zrak; ki je živel pri babici, ko sem hodila tja na počitnice; ki je igral v bendu in sva se zato skupaj na pamet učila besedila pesmi v angleškem jeziku, ki ga nihče od naju ni razumel; ki je prideloval res dobro sladko vino.. Žal ga že nekaj časa nisem videla.. in zdaj ga kar naenkrat ne morem več. Nikakor pa si ne predstavljam, kako težko mora biti vse skupaj za njegovo družino. Nepojmljivo..
Me pa vsak tak dogodek malce strezni, na novo postavi prioritete v življenju, ki je včasih tako presneto kratko. Nima smisla razmišljat, da bomo na polno živeli enkrat kasneje.. življenje je tu in zdaj.

Nova dnevniška stran, tokrat narejena v dolgo nazaj izdelani knjigici iz pobarvanega papirja.



News about my uncle's death made me think about life, priorities, singing out loud :) Living and loving today, not waiting for tomorrow.
I've made this page in home made journal.

11 komentarjev:

  1. Iskreno sožalje za strica! Ja imš prav, življenje je treba živte tukaj in sedaj ... škoda ker ga večina ne zna. Tvoja risba pa je kot vedno tako polna življenja, te barve so res čudovite. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Sožalje za strica. Žal za priložnosti, ki jih ni več.
    Ob vsaki izgubi si na novo postavljamo prioritete - upam da jih vsaj nekaj ljudi vsaj nekaj časa upošteva....

    Slika je ....itak. Super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Taki trenutki nas res streznijo in v resnici se strinjam s teboj. Živeti - vsak trenutek tako, da smo zadovoljni in da v tistem trenutku naredimo najbolje kaot lahko.
    Sožalje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sožalje za strica! In res je "življenje je tu in zdaj" in tega se vse premalo zavedamo in žal spet in spet takrat, ko se nekaj pripeti.
    Luštna slika kot vedno :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. :( Ostale su lijepe uspomene...
    Moje saučešće.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kljub boleči izgubi lepi spomini vedno ostanejo v nas ... in ti si jih izvrstno ujela v novo dnevniško stran ... res je treba vsak dan zajeti s polno žlico, kajti le tako bomo lahko rekli, da smo živeli in doživeli polno življenje ... sožalje tudi z moje strani

    OdgovoriIzbriši
  7. Sožalje za strica. Priložnosti, ki jih ni več, naj bodo v opomin, da ne zamudimo tistih, ki se nam ponujajo zdaj ali se nam bodo v bodoče. Popolnoma se strinjam s tabo, živimo ZDAJ - ne v preteklosti ne v prihodnosti. Carpe diem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Moje sožalje za strica, ja življenje teče, se obrne in se ustavi, je že tako. Se pa strinjam s tabo, živimo zdaj in ne v starih časih in ne v bodočnosti.Zanimiva slikica

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, popolnoma se strinjam, da te takšni dogodki streznijo in malo prizemljijo. Res je napačno razmišljat, kaj vse bomo enkrat počeli, treba je vse to početi sedaj. Amapk žal s sčasoma znova vse postane rutina in samo po sebi umevno. Lepa dnevniška stran.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, velikokrat se zgodi, da "živimo" v preteklosti ali študiramo na prihodnost, pozabimo pa, da živimo danes.
    Iskreno sožalje ob stričevi smrti.

    OdgovoriIzbriši
  11. Moje sožalje tebi in sorodnikom. Velikokrat nas šele takšni (nepričakovani) dogodki spomnijo na to, kaj je pomembno in kdo nam nekaj pomeni, pa če je blizu ali daleč. Hvala, ker si me spomnila...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...