27. feb. 2013

Pospravljanje z mize

Dopust je super priložnost za pospravljanje z mize. Vsaj kak na pol dokončan projekt bo tako postal dokončan. Za začetek mala torbica, ki je lahko toaletka ali pa skriva kakšne druge male potrebščine.
Sestavljena iz digitalnega printa enega od mojih kolažev in trakov pikastega bombažka, mehko podložena in s pikasto notranjostjo. Pri zadrgi je široka 15 cm.



14 komentarjev:

  1. Prav paše pogled na živahne barve tvoje torbice. Zelo ljubko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so pisane barve tele torbičke polepšale ta siv, meglen dan. Pa še pikice ima, res luštno blago.

    OdgovoriIzbriši
  3. O hudo, hudo! Še enkrat rečem, kako je fino, da svoje mojstrovine lahko uporabiš na več načinov.

    PS
    Mami je bila skodelica zelo všeć!

    OdgovoriIzbriši
  4. Živahno pisana. Jaz bi vanjo spravila marsikaj....:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si izkoristila dopust.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za komentarje. Ja, tudi meni paše pogled na te barve po vsej belini in sivini zadnjih dni. Prav gotovo bo še kakšna taka prišla izpod šivalnega stroja, sem si danes kroj kar iz plastike naredila, da ne ugibam vsakič sproti, kako okroglino narest :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako je lepa in čisto pravih pomladnih barv :-))
    Kako dobro, da si tako vsestranska in da lahko na veliko načinov uporbiš svoje "slike" :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Super. In barve, so naravnost čudovite. Se da vaše izdelke kje videti in kupiti? Tale toaletka mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saša, vsake toliko se predstavim na kakšnem sejmu, ravno to soboto sem bila na sejmu Artish. Trenutno se pripravljam na FairArt https://www.facebook.com/FairArt?ref=ts&fref=ts
      So pa vsi izdelki z bloga na voljo, tako da se lahko dogovoriva tudi preko maila, ki je naveden zgoraj desno.

      Izbriši
  9. Vedno navdušiš z barvami in možnostmi uporabe tvojih kolažev. Super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasne barve, pikice, model toaletke in tvoj tulipan. Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...