4. jun. 2013

Skleda zdravja z domačega vrta - neprecenljivo

Ko smo še živeli v bloku, sem skoraj pozabila, kako izgleda, če se pred kosilom odpraviš nabrat svežo zelenjavo. To je bilo v domeni babic, ko smo bili tam na obisku.
Zdaj pa se lahko tudi jaz sprehodim po vrtu in naberem malo tu, malo tam. Danes je v skledi kar nekaj različnih svežih zelenih rastlinic: rukola, špinača, različne zelene in rjave solate ter redkvice. Paradižnika še nekaj časa ne bo doma, zato pride prav tudi kupljen, talušten.






Fresh salad from our veggie-garden for lunch. Only tomato is bought.

6 komentarjev:

  1. Super zgleda in sem ti kar malo fovš zaradi redkvic. Paradižnik pa tudi pri meni še čaka na varnem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mijammm, na mojem vrtu pa zaenkrat uspevajo samo dišavnice (in polži, seveda). Dober tek!

    OdgovoriIzbriši
  3. joj tudi sama sem v bloku, doma pa imamo hišo in velik vrt oz mogoče bi rekla celo malo njivico (babica in dedek pa sta imela celo njivo) in mi sedajle kar manjkajo sveže stvari. tvoja solata zgleda pa fantastično, bi jo kar z ekrana pojedla :)))) lp

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je sveta resnica! Ga ni čez domače!

    OdgovoriIzbriši
  5. Se povsem strinjam s tabo. Tudi jaz se že pasem na domačem vrtu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Z nekaj malega dodatki je bilo tole super kosilo. Potem sem se lotila še grede s špinačo in je kar nekaj nabrala :) Uhh, kako bi pasala v smoothieju za zajtrk, pa nimam prav nobenega sadja doma :(

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...