25. nov. 2013

Okvir za ogledalo drugič

Včasih čas res tako hitro teče, da skoraj ne opazim, kdaj se tedni in meseci odkotalijo mimo. Tale projekt je eden tistih, ki jih nikakor nisem uspela spravit od doma. Že dokončala in potem ugotovila, da bi še tu in tam malo dodala. Če bi bil še dalj pri meni, bi verjetno v tem stilu kar nadaljevala. Včasih mi je par plasti dovolj, pri tem okvirju bi jih kar še dodajala.
Pred začetkom barvanja sem dobila fotografijo prostora, kjer bo ogledalo stalo. Upam, da bo okvir pasal vanj.
Ko sem ga pokazala v službi, je ena od sodelavk ugotavljala, da ga moraš kar večkrat in bolj pozorno pogledat, da vidiš vse podrobnosti. Tak je bil tudi namen :)
Hecno, tako dolgo sem ga imela doma, pa ga nisem izmerila. Še dobro, da sem ga fotografirala na polički, da sem zdaj lahko to izmerila. Širok je 45 cm, visok pa.. no.. več :)







5 komentarjev:

  1. Kako je predivno. Toliko predivnih detalja i boja.Jako mi se svidja.
    Lp; Sonja,

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa res, koliko enih detajlov, simbolov, besed its. Cudovit je in zelo velik.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa tako noro lepo, da mi kar jemlje dih. Uauuuuuu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res si mojstrica detajlov in kombiniranja barv, tale okvir mi je noro všeč!
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...