9. dec. 2013

Moj telefon z novo obleko

Lani poleti sem pametni telefon oblekla v pisarne barve. Malce presenečena, ko sem prejela nalepke, saj sem mislila, da naročam okvirček, moram priznati, da so zdržale res dolgo. Čez nekaj časa sem male nalepke odstranila in telefon zaščitila s prozornim okvirjem, ki pa je bil preveč masiven.
Bil je čas za novo ohišje. Povsem logično je bilo, da ga bom odela v enega od svojih motivov.

Ravno pravi čas sem prejela povabilo Wrappz.com k oceni njihovega izdelka.
Izbrala sem motiv v intenzivnih barvah, poln plasti. Se mi je zdelo, da se bo le tam res videla kvaliteta :)
Na srečo je med možnimi modeli tudi moj Samsung. Izbran motiv sem le naložila preko prijaznega vmesnika, ustrezno prilagodila postavitev in se par dni po oddaji naročila že veselila čisto novega ohišja.
Barve potiska so čudovite, povsem enake originalu, teksture se dobro vidi. Okvir sem brez težav namestila na telefon, še vedno pa so dostopni vsi gumbki in priključki. Še najbolj pa mi je všeč, da dobro pokriva kamero na hrbtni strani. S to sem prej vedno drgnila po površinah.
Odločitev za wrappz "case" je bila prava zame.







V zahvalo za oceno njihovega izdelka Wrappz.com obiskovalcem mojega bloga ponuja brezplačne nalepke za telefon. Do njih pridete z uporabo kode freeskin. 
Žal pa nisem preverila, koliko obiskovalcem je ta koda namenjena.  




15 komentarjev:

  1. Meni so barve strašno všeč! lp

    OdgovoriIzbriši
  2. O, super je tole, ful lepa oblekica! Pa hvala za kodo, sem jo ravnokar vnovčila ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je fora tvoja nova odjeća za telefon. Svidja mi se.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. O, tole pa je res nekaj čisto posebnega! Zeloo mi je všeč. Te tvoje barve...krasne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdaj boš pa "taglavna"....:):) Super je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdaj imaš pa tak cool telefon!

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiii, važička, kakšno lepo oblekico ima tvoj telefon. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, Helena, zdaj ga kar tako odložim, da se motiv vidi :)

      Izbriši
  8. zdaj si me pa spet čisto zakurla za tak ovitek ...:)
    kul .. fuLLLL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marjana, sploh ne veš, kok šele v živo lepo zgleda :) Mogoče pa pridem v nedeljo kaj naokoli :)

      Izbriši
  9. Hvala vsem za komentarje, meni je kar všeč moj novi ovitek :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super je..res zgleda "fancy"....

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...