14. dec. 2014

Nakitkanje s poli glino in perlicami

Klasičnih kovinskih medaljonov sem se res že naveličala. Vem, da jih obiskovalci sejmov še vedno kupujejo, vendar je postalo nezanimivo na skoraj vsaki stojnici videt medaljone. Pa čeprav vem, da so moji posebni prav zato, ker jih delam s svojimi motivi.. ampak vseeno.
Tako je bilo treba najti nov način uporabe motivov. Oz. se vrniti k staremu, saj sem transferje že delala.

Za začetek sem se lotila kar motivov s teh zadnjih kazalc, da vidim, če sploh še znam delati transferje na poli glino. Doma imam več vrst poli gline, zato ne bomo omenjala konkretne znamke, so pa Fimo, Kato, Premo, Pardo..

Takole izgledajo prvi trije motivi, spečeni, zaključeni in končno fotografirani ob dnevni svetlobi. Ptiček je prelit z UV smolo, druga dva sta še mat. Me mika, da bi tudi ta dva zalila.
Obeski so lažji od medaljonov, veliki so malo manj kot 5 x 2,5 cm. Meni so lepši obešeni na daljšo verižico, lepo pa jim paše tudi barvna bombažna vrvica.
Ostale motive pa še čaka pečenje, obdelava hrbta, drugo pečenje.. Nekaj motivov bom zaključila s sponkami, ki omogočajo, da jih uporabiš kot broško ali obesek.

Moram pa napisat, da barve vseeno niso tako intenzivne.. očitno ima google kak programček, ki poudarja intenzivnost. Nadležno :(



Ptiček od strani:






Ob pripravi objave sem opazila, da vam tudi prejšnjega igranja s poli glino nisem pokazala.






Preskočila pa sem tudi objavo o skupnem ustvarjanju s hčero, ki je pobrskala po mojih zalogah perlic in si ob nekaj nasvetih izdelala zapestnico.




7 komentarjev:

  1. O, vau, kako krasen nakit! Ostajam brez besed in z odprimi usti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, medaljončki so res že skoraj povsod, zato se mi zdi fajn, da si našla nekaj drugega.
    Ta transfer tehnika je enkratna in tvoji obeski so čudoviti.
    Meni so barve ravno prav intenzivne :) Vsaj na službenem računalniku :)
    Čestitke tudi za skupno ustvarjanje in krasno zapestnico iz perlic.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole transferji so čudoviti in ti si itak vedno nekaj novega namisliš. Medaljoni so res že povsod in tale ideja je prav sveža. Lep nakit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se vse kar narediš, zdi prelepo. Občudujem tvoje delo, meni je nedoumljivo, kako narediš nekaj takega. Tudi hčerina zapestnica je lepa. Ima očitno spretne roke, kot mami in dobro učiteljico :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja, čudovito, tako lepo si tole vse naredila, bravo!
    Tudi zapestnica hčerke je prava mojstrovina.
    Tebi in tvojim najdražjim želim vse, vse dobro v novem letu, prijazen pozdrav, Tanja:)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...