24. maj 2008

Vabila za hčerin rojstni dan - skoraj končana



Juheeeej, pa je :) večji del vabil pripravljen :) komaj čakam, da se posušijo in se lahko lotim še besedila na notranji strani.

Deklice in dečki so motivi štampiljk Magnolia, meni so super. Večino jih je pobarvala hčera, nekaj malega pa tudi jaz, uporabljali pa sva Letraset Tria markerje. Motivi so dodatno okrašeni z barvami z bleščicami iz hčerine zaloge in z Gelly Roll pisali z bleščicami. Škoda, da jih v Prometeju nimajo več, tale dva, ki ju imam že kar nekaj časa, sta še vedno edina izbira :(
Barven papir je iz zaloge ostankov tiskarja, ki mi jih je prijazno odstopila prijateljica s foruma Otok zakladov. Reliefno je oblikovan s Cuttlebug šablono in po izbočenih delih senčen z dekorativnimi kredami in barvami za štampiljke.
Ko sem vse plasti zlepila skupaj, sem na vsako vabilo odtisnila trenutno zelo popularen motiv z vijugami, štampiljka Autumn Leaves - Swirls. Uhh.. koliko opisovanja :)
Ajoj, pa še eyeletse sem pozabila. Vsi so kupljeni preko neta in brez blagovne znamke.
Beli papir, ki sem ga uporabila za podlago, pa že dolgo hranim doma, dobila pa sem ga prav tako od ene od ustvarjalk z otočka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...