24. maj 2008

Prvič

Že nekaj časa spremljam bloge z ustvarjanjem zasvojenih žensk po celem svetu, pa sem prišla na idejo, da bi ga imela tudi jaz :) tako vsaj lahko kam linkam, ko komentiram njihove čudovite izdelke.
Nisem se še čisto odločila, kje začeti.. pri starih izdelkih (saj ustvarjam šele leto in pol, ne bo veliko :) ) ali pa od nule, z mojo novo obsedenostjo.. štampiljkami, čestitkami..
Še najraje bi kar od začetka, saj bom kot kaže še nekaj dni doma zaradi hčerine angine.
Trenutno me zaposlujejo vabila za njen 9. rojstni dan. Sva se družno spravili barvat motive, ki jih bova uporabili :) Pokažem, ko bo narejeno.

Do takrat pa si lahko ogledate dosedanje izdelke v mojem albumu http://sonja.moj-album.com/
Na forumih večinoma uporabljam nik Petya, zato so tudi fotografije mojih izdelkov podpisane z njim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...