30. jul. 2008

Na vrsti so Tilde


Takoj po Panduro deklici je bilo treba preizkusiti Magnolijine štampiljke. Ko sem jih končno nalepila na EasyMount peno :)
Črtasto podlago sem sprintala nekoč nekje z neta, pa se žal ne spomnim kje sem jo našla. Tilda je odtisnjena na belo podlago in pobarvana s Tria markerji. Ozadje je osenčeno z dekorativnimi kredami. Rob pa kot vedno.. hmm.. kako lepo po slovensko reči.. podudlan :) :) precej neumno se bere :) :)
Ovala sem izrezala s Fiskarsovim ShapeCutterjem. Eyeletsi so neznana znamka, šifon trak pa iz zaloge, kupljene v Mullerju.
Črtasto ozadje sem okrasila s štampiljko Autumn Leaves, Flourish. Obožujem te vijugice :)


Naslednja, ki sem se je lotila, je v malce drugačnih barvah, je pa še vedno Tilda :) Papir v ozadju je embosiran s Cuttlebug-om in senčen z dekorativnimi kredami. Tilda je pobarvana s Tria markerji, podlaga okoli nje pa osenčena s kredami. Oval je izrezan s Cuttlebugom in Nestabilities šablono za ovale. Super so. Lahko le izrežeš ali pa tudi embosiraš rob. Samo kaj, ko bi človek imel vseeeee, ne le tega edinega kompleta.
Rjavi papir, ki je osnova za čestitko, je verjetno kupljen v Prometeju ali v Artu.
Ob robu je rjav papir "doodlan" z belim gel pisalom. Žal se jih pri nas ne dobi več, vsaj te vrste ne. Pa sem spet morala na ebay.
Za polepšanje dneva jo je dobila das deklica Iris. Ki dela čudovite hiške in nakit iz das mase :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...