20. jul. 2008

Podopustniški sladkorčki

V času dopusta sem v izogib polnemu nabiralniku naročila, naj vso pošto zadržijo kar poštno ležeče. Pričakovala sem nekaj cukrčkov, ki sem jih pred časom naročila preko neta. Na ene štampiljke sem čakala kar 2 meseca :(
Potem pa sem bila srečna kot majhen otrok, ko sem s pošte nesla zavojčke :) račune sem pustila pri miru, paketke pa sem že po poti odpirala in kukala, kaj je notri. Dobila sem poletni klubski paket Magnolijinih čudovitih štampiljk. Res so filigransko izdelane in delajo čudovite odtise. Pa Panduro deklice so tudi končno prispele. Sem pa ugotovila, da po krivdi naše pošte, ne pošiljatelja :( na sliki so še Cuttlebug rožice in kovinski dodatki za čestitke. Štampiljke je bilo najprej treba nalepiti na Easy-mount peno.. Uhh, to pa je bil hec :) moj prvi poskus, ko sem mislila, da se bom še sama prilepila na peno. Ne le štampiljke :)))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...