23. apr. 2009

Tilda z regratovo lučko

Štampiljko sem že pred časom kupila, pa je nisem kaj dosti uporabljala. No, odtisnila, pobarvala.. to že.. sestavila v čestitko pa ne :) Danes je tudi tale deklica prišla na vrsto. V čast novemu blogu z izzivi Just Magnolia.

Pobarvana je z distress inki (tattered rose, antique linen, broken china, weathered wood, mustard seed, vintage photo). Tokrat sem se odločila, da najprej poiščem papir, ki ga bom uporabila za podlago, šele nato sem se lotila barvanja. Tako bom mogoče zmanjšala zaloge :)
Rožice so izrezane z EK Success Paper Shapers štancami. Pikasto rožico sem po robu senčila z distress inki in okrasila z Stickles bleščicami. Ki tule na fotografiji še niso posušene, tako da malce bolj 3D izpadejo. Sredina rožice, ki je zložena iz papirne prima velike rože in dveh izštancanih, pa je narejena z Liquid Pearls.


Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Tilda
Papir: bela osnova iz domačih zalog; vzorčast papirji kupljeni na bolšjaku, moder enobarven papir iz Lidlovega paketa
Barve: distress inki
Dodatki: izrezane rožice, trak iz Mullerja, Liquid pearls na sredi rožic, Stickles bleščice
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, Glossy Accents
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, štanci EK marjetica in retro flower

21 komentarjev:

  1. waw je lepa! Sploh vsi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  2. hi,
    it´s a very beautyful card!

    hugs
    alexandra

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa super barvna kombinacija. modro in rjavo mi je najljubše. Odtisek mi je pa tudi všeč. O barvanju ne bom izgubljala besed. Rožice si pa dodelala u nulo.

    OdgovoriIzbriši
  4. A fantastic card brilliant colours. thank you for joining us at just magnolia, hugs rachxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne vem, ampak, če bi na kup dala 20 različnih voščilnic, se mi zdi, da bi tvoje še vedno izstopale. Čist enostavno, zato, ker so TVOJE.

    OdgovoriIzbriši
  6. GORGEOUS CARD, GOOD LUCK :) SUE XX

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous card, the papers and colours are so gorgeous. Thanks for joining us for our first week x

    OdgovoriIzbriši
  8. Mi je že kar težko najti nove besede, s katerimi bi pohvalila tvoje čestitke :) Se mi zdi, da se v tem ponavljam. Ampak vseeno - čestitka je tako lepa, da bi jo dala kar v okvir in imela za sliko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušna čestitka in dobro izbrane barve.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  10. Svetovna barvna kombinacija, svetovna čestitka, kot jo znaš naredit samo ti. Vse pohvale:

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa barvna kombinacija, lepo izbrani dodatki. Najs!

    OdgovoriIzbriši
  12. Waw super lepa, všeč mi je barvna kombinacija! Lušna Tildika! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  13. Your card is beautiful! Love the papers and colours you used!

    Thank you for joining us at Just Magnolia this week,

    xx Naoual

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitka je lepa kot vedno, samo Tilde pa še nisem vidla. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ta je res prekrasna! Tako so mi bšeč vse tiste dodelane rožice!!Tina

    OdgovoriIzbriši
  16. Še nikjer nisem videla te Tilde in vse skupaj je čudovito ubrano - barve, postavitev in okraski.

    OdgovoriIzbriši
  17. Joj, kako mi je všeč, kako mi je všeč in kako mi je všeč!!! Sploh, ker ima regratovo lučko v roki!!! :) Vse diši po pomladi! ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo všečen motiv in posebej bi rada pohvalila tvoje barvanje.

    OdgovoriIzbriši
  19. Divne cestitke, cvetovi su prelepi, odusevljena sam.

    OdgovoriIzbriši
  20. ojoj, tolikokrat sem že pogledala tole Tildiko.. pa kar ne morem, da ne bi spet prišla sem, bi mogoče lahko prišla do enega odtiska :) topel pozdravček Irna

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...