12. mar. 2010

Ajoj..

.. tale obsedenost postaja že mejčkeno nadležna :) si rečem: bom samo skicirala, saj barvat tako ni časa.. pa v naslednji stopnji: samo eno plast.. pa samo obraz.. in tako do konca :) No, mogoče tole jutri še kaj okrasim, ali pa tudi ne :) Žal mi je le, da sem se je lotila na papirju s teksturo platna, ne na pravem platnu. Ko pa naj bi bila samo skica :)
Za danes imam dovolj.

18 komentarjev:

  1. Sva skupaj barvali. Ampak mene jezi, tole, sem 3x prepleskala obraz nazaj na osnovo, pa ... grrr! Tvoja je pa tako lepa. Moja je pa en čudež.

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, hvala. K, pridem pogledat tvoj čudež :) jaz sem začela na belem papirju, narisala obraz, pobarvala.. potem šele začela razmišljat o ozadju,ki je kar samo skupaj padlo. Pravzaprav kontra od navodil, ko naj bi najprej začel z ozadjem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se svidja ovo što radiš...Mnogo dobro koristiš boje ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je že obsedenost, ampak ti ne škodi, nam pa tudi ne.Lahko občudujemo take lepotičke!Pri tej sem najprej pomislila , da je Indijka, zaradi lepega okraska na čelu. Mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. čudoviga obsedenost.. sem prav vesela, da lahko že pišem, da ti sporočim, kako mi je vse všeč.. kar nadaljuj.. lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita slikca je. Ne glede na to, da je obsedenost, so izdelki tele obsedenosti prav čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. uh kake hude bejbe! Super ti gre!

    OdgovoriIzbriši
  8. Če je tole samo "skica", kaj šele, ko resno ustvarjaš ;)-
    Lušna je in super ozadje s ptičkom in vsem.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale je moja favoritinja - dobra kompozicija, pa usklajene barve, pa spiralice na pravih mestih. Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem :) Meni jo je tudi luštno gledat :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti kar lepo nadaljuj s svojo obsedenostjo, ker ti odlično pristoji ;-) Veselo, sončno ozadje z deklico z indijskim pridihom.

    OdgovoriIzbriši
  12. haha, obsedenost, ki postaja nadležna:)))
    malo sem porolala nazaj, pa bi kar rekla, da se mi tale od vseh najbolj dopade. pa ne vem, zakaj ravno. čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  13. Všeč mi je, ker si ustnice različno pobarvala. Dobro zgleda. Pa nasploh so dobre punčke.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super obsedenost! Le zakaj bi samo skicirala, ko pa je končni izdelek tako čudovit. Krasne so tele tvoje pupe.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ah, tvoja obsedenost naj kar traja. Bomo še me imele kaj od tega :)
    Krasen obraz, čudovite barve ... Bi jo kar gledala in gledala.

    OdgovoriIzbriši
  16. cudovite barve, joj kako je lepa glih za v mojo kuhno ;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...