25. mar. 2010

Vse v delu.. vse na pol :)

Zadnje čase bi bilo lahko moje srednje ime "nedokončano" ali pa "napolnarejeno" :))

Ena od po mizi prestavljajočih se slik je tudi tale.. obeta, da bo kmalu :)

11 komentarjev:

  1. Tvoje srednje ime bi lahko bilo moje prvo. :) V bistvu je to prav sopomenka zame.

    Tole slikanje ti gre pa super od rok. Pridno sledim in opazujem in sem čedalje bolj navdušena. Pa čeprav zdajle kažeš samo pol izdelka. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kakšen profi postajaš. Lasje so čisto kot pravi,...in obraz je fenomenalen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgleda že zdaj:)Čakam konec:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. no, obeta še kaj drugega:) dobra frizura. mislim, da jo bo naredila posebno. fajn.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se zdi že na 3/4 :-) Všeč so mi temni lasje in modre oči - ubijalska kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, lej kako je luštna! :) Te čisto razumem, jaz imam na mizi kakih 5 projektov nedokončanih. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala :)
    V začetku so bili lasje čisto drugačni, pa mi niso bili OK. Takrat ponavadi pustim kak dan ali dva ležat, da ugotovim, kaj bi naredila.. pol pa barvam čez :)

    OdgovoriIzbriši
  8. vse pohvale lahko strnem v eno samo, čudovita dela nastajajo izpod tvojih prstkov, topel pozdravček I.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne samo da obeta, da bo kmalu, ampak tudi veliko obeta glede na to kar vidim. Že zdaj mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni pa se zdi, da so njene oči tako intenzivne, da lahko tudi s te strani vidim, kako globok in intenziven pogled ima, kar se mi zdi pri tvojih umetnijah zelo pomembno. In ne veš kako rada jih gledam sedaj, ko mi ena od njih dela družbo!!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...