8. maj 2010

Črno-belo na vrvici

Zadnje čase bolj malo ustvarjam, enostavno ne vem, kam gre čas. Pa še fotoaparat se je pokvaril, tako da sem si za tole objavo sposodila hčerinega, ki je že precej v letih.

Obesek pa sem le končala in ga že odnesla novi lastnici.


Pa naj bo še opis izdelave na hitro :) če bi hotela opisat čisto vse korake z vsemi podrobnostmi, bi bil tole hudo dolg post :) 
Za čarovničko in ostale zainteresirane:
Bel poli sem razvaljala, izrezala obliko in nanj z vzorcem na dol položila papir z laserskim printom vzorca. Papir sem namočila in posvaljkala s polija. Bel poli sem nato položila na steklenico. 
Črn poli sem razvaljala, izrezala obliko in ga oblikovala s teksturno ploščo. Tudi ta kos sem položila na steklenico, da sta oba enako upognjena.
S pomočjo ekstruderja sem izdelala še cevko za napeljevanje vrvice, ki je nameščena na hrbtu obeska. 
Bel in črn poli ter cevko sem spekla. Po peki sem z belega polija v vodi posvaljkala ostanke papirja ter vse kose pobrusila po robovih. 
Dele sem skupaj zlepila s tekočim polijem in vse skupaj še enkrat spekla. 
Lakiran je samo bel del obeska.

19 komentarjev:

  1. Sem te že malo pogrešala in tvoje izume tudi ... potem pa takole ... pričakuješ punčko ti pa udariš s čisto nečim drugim ... mi je multi všeč tale tvoj črnobela lepotička ...

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovit je!
    Čas pa res beži....

    OdgovoriIzbriši
  3. A tebi se tudi lajf dogaja? Obesek mi je BLAZNO všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. lep, lep, lep, oooooo kako je lep

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit obesek. Klasične barve, ki pašejo povsod. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. dekleta imajo prav, obesek je čudovit .. in tudi meni manjkajo tvoji navdihi ... človek se navadi .. razvadi .. in pol manjka ..:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Obesek mi je zelo všeč. Posebno zanimiv mi je reliefni del ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobra kombinacija teksture in transferja v večni črno beli. Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  9. In nova lastnica je bila sigurno presrečna. Čudovit je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lep obesek! Sem pa tudi jaz pričakovala nadaljevanje z obrazi!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit, eleganten obesek. Mi je zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sonja hvala, zelo si prijazna
    lep dan in še sonce se kaže

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasen je! Sem ga ravno pred par minutami občudovala na FB.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sem že pritisnila "všeč mi je" na FB, pa ga vseeno lahko pohvalim tudi tu :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasen obesek! In meni je zelo všeč, kadar opišeš kako, kaj, s čim... si kaj izdelala. Včasih že kaj vem, včasih jaz delam po svoje, vendar je vedno zanimivo brat, kako se nekdo loti zadeve. Pa potem tudi bolj zasrbijo prsti, da bi miiii tudiiii ;).

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasen črno-bel obesek! Zelo eleganten.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...