8. maj 2010

Mešanje tehnik

Za vse vas, ki ste v prejšnji objavi pričakovale deklico, jo objavljam tokrat. Ni nova, samo v drugačni obliki :)
Zadnjo sliko sem v pomanjšani obliki spremenila v uhane. Fotografija je obupna, saj uporabljam star aparat, pa svetloba se odbija, barve so zamolkle... In šele ob objavi fotografije sem ugotovila, da sem sliko pri uhanu na levi strani malo zamaknila.
Jutri oz. v ponedeljek pa me čakajo nakupi, saj kaveljčkov v ustrezni barvi nimam doma. Tile so zgolj za potrebe fotografiranja. 


Dostikrat se pogovarjamo, koliko tehnik sem že sprobala, ugotovila, da znam in šla naprej. Mogoče res tako izgleda. V resnici pa mi vse izkušnje, ki so mi jih dala preskušanja tehnik, še kako prav pridejo pri trenutnem delu. In verjamem, da mi bodo tudi kasneje. Ne le izkušnje, tudi material in pripomočki, ki sem jih ob preskušanju tehnik nahrčkala doma.
Za marsikatero tehniko pa nikoli ne bi izvedela, če ne bi pred nekaj leti našla foruma Otok zakladov. Čeprav sem tam zadnje čase bolj malo, z nekaterimi se imamo raje, z drugimi se pač ne maramo, pa sem neizmerno vesela, da sem bila nekaj časa del aktivnega tropa kokošk, ki smo znanje delile, se ena od druge učile.
Upam, da tudi na mojem blogu najdete dovolj uporabnih informacij oz. veste, da lahko vedno vprašate, če vas kaj zanima :)

22 komentarjev:

  1. ojla, danes nas pa boš nahranla .. tko duševno mislim ..
    če res lahko vprašam, bi te pa pobarala za uno prejšno ogrlico(črno-belo).. postopek me zanima, če ti ni preteško .. tnx
    če pa ne gre, pa tudi nič hudega
    pap

    OdgovoriIzbriši
  2. dobro si "pretopila" sliko v uhane. in tudi obesek spodaj, črno-bel, je mega.

    OdgovoriIzbriši
  3. wow!!!!!prelepo..vse čestitke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala za komentarje.
    Čarovnička, opis na hitro sem dodala v prejšnjo objavo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim, da se vse znanje nekje akumulira, nas tako ali drugače bogati. Morda tvoji izdelki ne bi bili tako dovršeni, če ne bi imela te ali one pikice od te ali one tehnike. Mislim, da je prav, da v življenju iščemo nove in nove izzive. To nas žene naprej, nas hrani, poživlja in bogati. Morda je vse to zaradi iskanja "tistega pravega, tistega nekaj", morda pa je to že "tisto pravo". Če mene vprašaš, si to ti, raziskovalka vsega, kar je v svetu ustvarjanja. Jaz rada pridem k tebi, ker me vedno zanima, kaj bom pa sedaj našla novega!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepi uhančki. Mi malo starinsko delujejo.Super!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sicer so tvoji izdelki vedno nekaj posebnega, ampak tokrat res lahko samo rečem "uaau".

    OdgovoriIzbriši
  8. Cameo na sodoben način. Zanimivo. Hm, hm.

    OdgovoriIzbriši
  9. spet nekaj posebnega! Mojstrsko prepletaš tehnike in rata ti vse, česar se lotiš!

    OdgovoriIzbriši
  10. Najboljše pri tebi mi je to, da so izdelki toliko različni, da se lahko vsakdo 'napase' na tistem, kar mu je najbolj pri srcu. Zelo lepi uhani, navdušena sem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sonja, ti uhani so naravnot čudoviti. Čisto po mojem okusu. A ti to tudi prodajaš, al delaš samo zase? Če so naprodaj, kupim točno take. Čisto zares.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ravno to beganje z ene tehnike na drugo, tudi mene včasih prav jezi. Probam, 'znam', grem naprej ... :-) No, s tem pa zagotovo nabiram izkušnje, tako kot ti.

    Uhani so pa prav zanimivi.

    OdgovoriIzbriši
  13. O hvala, da ustrežeš željam :-)
    Tole si zelo dobro izpeljala. Zamaknjeno slikico sem prav iskala, verjemi, da se sploh ne opazi, če nebi omenila. Skratka, nabor tehnik, ki jih obvladaš ti koristijo, saj z njimi nastajajo čudoviti izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudoviti so! Bolj starinski kot tvoji ostali izdelki, a zato nič manj lepi. Super si uporabila svoje znanje. Pa kar malo ti zavidam, ker lahko delaš transferje s svojimi lastnimi slikami. S tem se res lahko le malokdo pohvali.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudoviti so! Meni je sploh tak,če lahko temu rečem vintage pridih, blazno všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Uhančki so krasni. Res, jaz bi imela kaj takega na steni, samo večje. :) Samo tisto zadnje se pa bere kot kakšno poslovilno pismo od Otočka. :D Saj prideš na srečanje, ne?

    OdgovoriIzbriši
  17. Uh, Nataša, ne, ni bilo mišljeno kot poslovilno pismo :) mogoče bolj kot opravičilo, ker sem tam bolj malo in hkrati priznanje pomembnega vpliva name :)
    Ne, na srečanje me tokrat ne bo, imam druge plane.

    OdgovoriIzbriši
  18. Hi Sonja! Your new earrings are beautiful! Love the print you chose to use. So lovely! Have a wonderful week! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. :) res je fajn, da smo dale že marsikaj skozi :)) marsikatero tehniko, material ... ampak mi za prav nobeno stvar ni žal, da sem jo vsaj preizkusila.

    Lepi uhančki :)

    OdgovoriIzbriši
  20. čudoviti uhani, krasno uporabiš svoje znanje v vsem, kar narediš. vintage mi je pri srcu in z veseljem pogledam vsak tvoj izdelek. je pa res, da sem te že pogrešala na otočku!!!! zadnje čase sem tudi jaz malce "zanemarila" otoček predvsem zaradi obilice dela v službi in seveda, zaradi moje lenosti za ustvarjanje, ki je čisto na nuli.
    upam, da se kmalu vidimo!!!!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  21. Waw!" Very vintage - super like it!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...