26. mar. 2011

Le kam čas beži?

Tudi meni se zgodi, da enostavno ne ustvarjam nič. Oz. vsaj zaključim ne ničesar. Na mizi in povsod okoli imam kup na pol narejenih ali pa skoraj narejenih izdelkov, slik, knjigic, nakita. Ko pa se vsedem za mizo, da bi se česa lotila, ne vem ne kako, ne kaj naj. Ali pa polna idej nimam časa ustvarjat :)
V neustvarjalnem delu življenja se mi je nabralo vsega preveč in zdaj čakam, da se dnevi počasi vrnejo v stare tirnice, da se ponovno umirim in bom spet lahko ustvarjala.
Hvala vsem, ki ste opazile, da me ni. 

Že par dni se borim z virusi, kiham in smrkam, pa vse me boli, kot bi imela "muskelfiber". Za kako pospravljanje ali kuhanje nisem spravila skupaj dovolj volje. Me je pa zamikalo poskusit narisat obraz v mojo prvo doma izdelano klasično šivano in lepljeno knjigo.
Eno stran prej krasi popolnoma nerealen obraz, tale je narisan po fotografiji v reviji. Ja, tudi to sem morala poskusit. Verjetno bo po barvanju malo manj realen :)
Za prvi poskus sem zadovoljna. In hkrati dovolj realna, da vem, kje so še možnosti za izboljšavo :) Pa se spet obeta vaja, vaja.. in še veliko vaje :)






Don't know where my mojo has gone. Table is full of unfinished projects, paintings, books, jewelry.. but I just can't move forward. 
After couple of days fighting with viruses I decided to try drawing a face after a magazine picture. I've used my first home sewen book. I'm kind of satisfied with the result, but also know what I could do better next time. 'Couse there will be next time :)

13 komentarjev:

  1. Zdaj si pa moram enkrat res vzeti čas in prebrati tvoje objave. Se mi zdi, da si mi čisto pobegnila.... sploh ne dohajam več tvojih ustavrjanj, napredovanj...

    Se pa sama ubadam z enakimi težavami... ni časa, ni volje. Ko je čas, ni idej. Ali pa sem povsem nezadovoljna z rezultati dela.

    Upam, da te smrkanje in kihanje čimprej mine in da boš res kmalu spet na starih tirih.

    Obraz je čisto simpatičen in verjamem, da bo pravtako simpatičen in realen tudi, ko ga bodo oblile barve.

    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi pri meni razsaja podobna "neustvarjalna viroza". Čimprej se pozdravi in končaj lepi obrazek. Ne glede kako kritična si sama, meni so prav vsi izjemno lepi.

    OdgovoriIzbriši
  3. viroza .. ooooojojojo .. to pa ni faj .. počivaj .. počivaj .. in še počivaj, ko bo minilo, bo čas za vse drugo ..

    OdgovoriIzbriši
  4. Upam, da se cimprej pocajtas in ko bos spet zdrava, se tudi navdih vrne...

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvo naj povem, da mi je ta obraz zelo všeč. Že takoj se opazi, da ima nek "nov" izraz, ki ga pri prejšnjih obrazkih še nisem zasledila. Ne vem kako naj rečem - bolj realističen in mogoče manj pravljičen.
    Ja, pri samo nekaj potezah s svinčnikom ima gledalec veliko prostora za to, da sam zapolni sliko. Mogoče je meni zaradi tega bolj všeč svinčnik od barv.
    Kar se tiče odsotnosti, te čisto razumem, ker imam podobne težave.

    OdgovoriIzbriši
  6. Po moje se s pomladjo res zgodi to, da pride tudi 100 opravkov in težko je vse uskladiti med seboj. Tudi sama te dni dajem prednost prav temu, ustvarjanje pa prepuščam res tistim trenutkom, ko me strašno prime. Paše tudi to. Bo vsaj stanovanje lepše :) Mi je všeč, da nam takole pokažeš tudi tvoje vaje in prav tako se tudi meni dopade, da si tokrat narisala povsem drugačen obraz. Virusi pa le vstran od tebe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Seveda sem opazila, da te ni... Pa tudi mene je bilo te dni "manj" iz podobnih razlogov.

    Sonja, meni je pa ta obraz zelo, zelo všeč. Sploh nisem mogla povezati tvojega opisa s sliko, meni je super. Sama sem v najstniških letih zelo rada risala na podoben način, prerisovala modele iz revij.
    Lepo te pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
  8. Narisani obrazek mi je strašansko všeč :) Me prav zanima, kakšen bo, ko bo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  9. Seveda smo te pogrešali. Hkrati pa sem se tolažila, da nisem edina, ki imam ustvarjalni premor. No, saj ustvarjam album za mamo, a ga ne morem pokazati dokler ne bo dokončan in predan.

    Zdaj pa se lepo pozdravi, življenje naj se ti umiri in komaj čakam tvojih novih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  10. Očitno nas je več, ki se počasi vračamo v ustvarjalne vode. Pa tudi takih, ki se borimo z virusi, tistimi pravimi, žal. :(
    Pa bo! Veš da bo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Nekaj si pa le naredila. :) Počasi, pa bo šlo naprej.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi jaz sem se že spraševala, kje si. Če te kaj potolaži, imam tudi sama en kup nedokončanih stvari in pomanjkanje časa, volje in idej. Tale obraz je pa čudovit že sedaj ko ni pobarvan. Mogoče mu barve sploh ne bi pristajale? Skratka postala si res prava mojstrica. Viruse pa le hitro odženi!

    OdgovoriIzbriši
  13. Saj bo! Sedaj bodo dnevi daljši, imeli bomo več energije, več sončka...

    Čimprej se pozdravi. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...