19. jun. 2011

Dolga pot do prave oblike

Ribez obožujem v obliki precej kiselkaste marmelade, ki vsebuje tudi ne povsem speštane lupinice in semena. Lani so me prepričali v sladko žele obliko, pa ne gre v promet. Razen na sacher torti :)
Tako kislo z veseljem namažem na kruh z maslom, ali pa segreto polijem preko vaniljevega sladoleda, namažem v pecivo.. Ampak do tja bo še dolga pot.
Že obiranje več kot 10 pošteno obloženih grmičkov včeraj je bilo lep podvig. Danes pa moram slabo polovico nabranega, kar sem prinesla domov, prebrati, osmukati z vejic in predelati.
Trenutno sem na 1,5 kg očiščenih jagodk.. in več kot toliko me še čaka. Le kje naj staknem voljo? :)))))


Medtem pa spet vzhaja testo za rogljičke iz prejšnje objave :) Njaaams :)
Če bi bila malo manj gospodinjski tip, bi imela verjetno brezhibno urejene nohte, vseh 20, nič viška dlačic in do zadnjega lasu urejeno frizuro, brez sivih las, jasno.
Pa vse to raje zamenjam za marmelado in rogljičke :) Čeprav si jih moram sama narest :)


PS: Marmelada je božanska, ravno prav kisla za obliznit vseh deset prstov, zajemalko, posodo, kuhalnico.. vse, kjer je kakšna kapljica :)

18 komentarjev:

  1. Ojej, kaj naj šele jaz rečem: kratki nohti, nič frizure, dlačice, sivi laski, nobene ribezove marmelade ... :-))))

    (ful paše gledati vse te slike rdečega sadja po blogih, noro :-) Jem ga sicer ne ogromno, vseeno me slike vedno pritegnejo ko magnet)

    OdgovoriIzbriši
  2. Marmeladka preverjeno dobra :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse kar mi je prišlo prvo na misel je: Njami, še bi mami!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgleda mamljivo dobro. In rogljički prav tako. Jagodnih še nisem jedla.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm,menda ribezove marmelade še nisem kuhala,čeprav sta dva bolj miniaturna grmička na vrtu.
    Mogoče letos,če jih moja mladina prej ne pozoba.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Klinc še po sivih laseh in lepih nohtih. Predvsem slednje ne gre skupaj z ustvarjanjem. Ni lepšega kot z distressi popackanimi prsti :))) Ali pa z marmelado, jo kar okušam, ko gledam te tvoje fotke.

    OdgovoriIzbriši
  7. :)) kaj ti ne bo dečva pomagala?

    Pri nas je vsako leto težko najti tistega, ki bo obral ribez, tokrat pa se je znašel brat :)) za vsak liter nabranega ribeza je obljubil 15 minut računalnika :))) (ker imata oba računalnik časovno omejen).
    Nečakinja si je nabrala dobrih 7 ur, nečak pa nekaj manj :))))

    Drugače pa ti zdajle kar zavidam tistle košček kruha :))

    OdgovoriIzbriši
  8. No, da ne bo tako hudo zgledalo.. v petek sem si privoščila strokovno obdelavo vseh nohtov :))) Nisem taka grozilda :) vse ostalo.. hja, kaj čem :)
    Marmelada tako diši, da se mi že takoj pocedijo sline, kot bi jo že jedla :)
    BM, saj pomaga :) Ponavadi jo shecamo za nabiranje, pri čiščenju pa hitro obupa :) Pride zraven, mal pomaga, pa gre.. pa spet pride, spet malo pomaga.. je tudi marmelado pomagala delat. Se mi zdi kar prav, da je zraven, da se uči. Še posebej pa mi je všeč, da jo to sploh zanima, da je ni treba silit. Imam na sploh rada radovedne stalno se učeče ljudi :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo slastno izgleda :).
    Letos imam v kozarčkih samo jagodno marmelado, naslednje so marelice in slive .... hmm, morda tudi ribez :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti in te tvoje kuharije me vedno spodbodejo in si rečem ja sej jest bom tud ... hehehehe ... ja in me pol kr kmal mine ... hehehehe ... sem bl podobna tvoji dečvi ;o) ... hahahhahaha ...

    OdgovoriIzbriši
  11. It's been years that I ate "ribizle" and I don't ever remember having a marmelada from them. YUM!!!!!! It looks amazing and I'm sure tastes as amazing as it looks.

    OdgovoriIzbriši
  12. najprej sem se vprašala - pa halo, od kje ti potrpljenje? no pa... za takšnje njamsike se ga najde :) dober tek!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja ja ribez :-))
    in verjamem, da je marmeladka dobra! Pride tudi pri meni na vrsto.
    Seveda lahko uporabiš tudi zmrznjen ribez, le odtajaj ga in dobro odcedi. Poskusi, meni je zelo dobra!

    OdgovoriIzbriši
  14. Mmmmmmmmmmm, ribezova marmelada, maslo pa bel kruhek, njam. Ali pa ribezovo pecivo, tudi njam :)).

    OdgovoriIzbriši
  15. Zame še vedno najboljša marmelada!

    OdgovoriIzbriši
  16. nisem ravno ljubitelj rdecega ribeza(crn je zakon) samo tole zgleda pa tako lepoooo;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Izgleda slastno.
    Si že kdaj poizkusila namesto čiščenja vse skupaj spustit skozi tisto mašinco ki se jo uporablja za paradižnike? Kjer se olupki ločijo od sočne sredice? Baje, da deluje tudi pri ribezu.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...