28. avg. 2011

Namesto pospravljanja, ustvarjanje :)

Sobica je po roza steni dobila še tri v nežno rumenem odtenku. Nisem bila čisto prepričana, da mi bo všeč, res ne. Pa mi je in v njej se super počutim.
Počasi vanjo nosimo pohištvo, pa škatle z materialom.
Danes naj bi pospravljala, pa me je premamil pult z materialom :) In tako sobica ostaja takole nametana.


Nastal pa je prvi izdelek, ki je narejen tule notri. (Z)Mešana tehnika na papirju s teksturo platna, velika 13 x 18 cm. Osnovno plast barve sem nanesla že pred časom, v sklopu enega od tečajev Julie and Chris, ki sem jih kupila. Pa mi samo tista plast za kaj več kot vajo ni bila všeč.
Danes sem jo dopolnila z deklico. Jaa, zdaj pa je :) Samo še v okvir jo pospravim, pa bo primerna za na steno.


First piece made in my new crafting room. I should be cleaning and sorting things today, but paints called me. Background has been a lesson at Julie's and Chris's class Chaos and Calm, but I just had to put something on it. Mixed media painting on canvas textured paper, 13 x 18 cm.

17 komentarjev:

  1. Čuj, u novoj sobici nastaju nove, još ljepše slike :))) Jooj, baš ti je dobra sobica :) Ja sam danas baš gledala radni stol kojem možeš mijenjati kut nagiba po želji...ali, fali mi - sobica u koju bih ga stavila...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo napreduješ s svojo sobico! Prva slikica je lepa, čudovita podlaga za deklico. ta slika bo šla na rumeno steno, ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmm nič zelenega še nimaš na steni :) Bom res morala do tebe , da eno pikico nekje narišem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, ne vem, kaj čakaš :) Kdaj prideš? :)
    Saj barve in platna so pripravljena, lahko kar kako sliko na hitro narediš :) Obljubim, da jo obesim in obdržim na steni :)
    Mam en lonček zelen, pa eno škatlo.. sam ni tvoja zelena :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O super delovni prostorček. Verjamem da se že sedaj dobro pučutiš notri. Le kako se ne bi, med vsem tem materialom. Stene pa boš verjetno hitro napolnila☺

    OdgovoriIzbriši
  6. No, no, počasi in zlagoma pa bo ;) Dobro si poštimala podlago, jaz jih imam zihr še ene pet iz Julijinih serij ... zdaj pa že nove delam, ajoj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidiš, da pridejo prav ta ozadja. :) In super pinkica je ratala. Glede pospravljanja je pa tako. Jaz še danes nisem pospravila pa bom že skoraj 1 leto preseljena. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale tvoja "igralnica" (mimo grede, zelo mi je všeč!) dobro deluje na tvoje ustvarjalnos :-)


    .✫*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫*¨*.✫*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫*¨*
    Vse najboljše, Sonce! Želim ti vsega lepega in škratke, ki bodo namesto tebe pospravljali po hiši, prali, likali,... ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita sobica, polna pozitivne energije - se že pozna na izdelku!
    Uživaj in veliko ustvarjaj!

    OdgovoriIzbriši
  10. Luškan ustvarjalni kotiček si si ustvarila. Še na mnogo kreativnih uric.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna sobica, slika nujno rabi svojo steno.
    In Vse najboljše:))

    OdgovoriIzbriši
  12. Še preden sem prebrala tvojo objavo do konca, sem razmišljala, da je ta slikica ravno pravšnja za na steno novega ustvarjalnega kotička! Pa kaj zato, če nisi pospravljala, saj te je vse počakalo, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  13. Prvi izdelek v novem ustvarjalnem kotičku, mora na vidno mesto :) in tvoje čudovito dekle si to zasluži.
    Sobica je vedno lepša in lepša. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. pačasi se daleč pride ;-) krasno napredujete

    OdgovoriIzbriši
  15. Ooo prav všeč mi je tvoj blog! Mešane tehnike, slikanje na blago... Res fino. Najbolj pa so mi všeč punčkaste broške - a imaš kakšno na zalogi? Boš šla na moj seznam.
    lpd

    OdgovoriIzbriši
  16. Dobrodošla pri meni :) Lahko mi na mail sporočiš, katero punčkasto broško si imela v mislih, pa bom preverila zaloge :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...