16. avg. 2011

Počasno ustvarjanje.. sobice :)

Sem že parkrat slišala, da bi zdaj pa že lahko kaj pokazala :) Pa vedno kaj počnemo in pozabim fotografirat čudovit razgled, zeleno okolico, polne jablane..
Pa naj bo zaenkrat vsaj moj bodoči ustvarjalni kotiček.

Pred tedni je bil tak:



Včeraj sredi dneva pa tak:


In še veliko lepši bo :) Uganete kakšne barve bo ena od sten? :)

My new creative space-to-be :) Somewhere in the middle of renovations.

16 komentarjev:

  1. Kakšna preobrazba! Svetlo in vsekakor bolje kot prej. Barva? Hm, veliko idej imam..., a mogoče se odločiš za kakšno barvo iz tvojega 'znakca'. Se bom pustila presenetiti z novo fotko, ko bo stena nared ;)
    Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo, da ste se znebili rjavega lesenega stropa :) No, saj les bi tudi lahko bil, samo na svetlo prebarvan :) Lepo napredujete.
    Stena bo sigurno v tvojih barvah :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno sprememba in to na bolje. Veliko svetlobe in občutek večjega prostora. Barva stene pa ...hm...mogoče oranžna ali svetlo viola? Vsekakor jo pokaži, ko bo nared.
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hihi, Ninsi, ja, še vedno ne morem iz svoje kože. Najprej sem imela pripravljeno bolj viola, pa mi poskusna packa na steni ni bila všeč. Sem šla včeraj namešat rozi, tako hudo rozi :) Komaj čakam, da bom imela čas pobarvat :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene je tudi na roza povleklo :))) Ta korak - vse na belo, pa je super izpadel.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, čudovito, lastna ustvarjalna soba, zame bi to bil prostorski luksuz. Se že veselim končne podobe! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz sem pa pomislila na svetlo modro...
    Komaj čakam, da vidim kako bo, ko bo dobila končno podobo..:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole bo pa lušten brlogec:):) Sploh potem , ko bo ena stena roza, ne?

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, kot so že prej zapisale, polna svetlobe. In rozika bo prav pasala. te kar vidim, kako v njej uživaš ob ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  10. Roza, roza , roza :) Pa čist ena pikica zelene :P :)

    OdgovoriIzbriši
  11. krasen prostor bo, kjer boš lahko izživela svojo umetniško žilico!!!
    barva stene je pa itak jasna - rozaaaaaaaaaaa
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  12. oooooooooohhhh... kako fajn! ti privoščim - imeti svoj cimerček urejen čisto zase in čisto po svoje... kakšen privilegij!

    OdgovoriIzbriši
  13. Razlika je gromozanska, kako svetla je naenkrat!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...