23. jan. 2012

Zaslužiš si..

Z mislijo na eno simpatično bejbo, ki je življenje trenutno ravno ne špara, sem dokončala tole slikico. Narejena je na polovičko škatlice, velike 10 x 15 cm.
Včasih sem si na mizo postavila celotno zalogo barv, zadnje čase pa si pripravim samo nekaj barv in kasneje po potrebi dodam še kakšno. Tokrat je bilo to potrebno zaradi obraza.



Thinking about one very nice young girl, who hasn't been treated nice lately, I've finished this little painting. Done on little box measured 10 x 15 cm. 

7 komentarjev:

  1. Ajajajaj, samo gledam in občudujem, prekrasno in všeč mi je frizura teke gospe. Končno ena, ki nima dolgih las...:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Poleg te škatle gredo tudi dobre misli in veselje pri ustvarjanju, tako da zagotovo ji bo prineslo kar nekaj dobre volje. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgleda, sporočilo se mi pa zdi tudi precej močno. Naj izpodrine slabo energijo okoli bejbe!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito je. Naj ji čim prej posije sonce;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepa škatljica in čudovite barve si izbrala. LP

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...