14. jan. 2013

Živalica v gosteh

Že nekaj časa pri meni v sobici gostuje ena taka prijazna živalica, namenjena pozitivni motivaciji. Ko sem dobila naročilo zanjo, sem naprej pomislila: ojej, tole pa ni čisto moja motivika.. najprej sem se lotila ozadja in nato počasi dodajala motiv, napise, senčenja.. in jo nekje po poti vzljubila, točno tako, kot je. Na koncu sem bila zadovoljna z njo in prav rada jo gledam tamle v sobici, se mi zdi, da bo kar naenkrat zlezla dol s platna in naredila en krog po mizi. Kdo bi vedel, če bo tudi R. všeč :)

7 komentarjev:

  1. Odlično... barve sploh! Sama se pravkar lotevam svoje prve ilustracije... me kar... hm... črviči, bo prava beseda :) Ravno zaradi barv, ker čisto prehitro zabluzim, tebi pa tole res leži.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako čudovito. Tale gosenica , ups stonoga, je pa videti tako prijazna. Bi jo kar pobožala pa čeprav ne maram takih malih živalic.

    OdgovoriIzbriši
  3. joj kako simpatična živalica! in same pozitivne besede okoli nje. krasno. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna je tale mala žverca in definitivno v pozitivnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se vidi, da si jo vzljubila, daje pozitivno energijo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je prava mis simpatičnosti.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...