27. jan. 2013

Oblečeno pisalo

S polimerno glino delam že kar nekaj časa, pa se do sedaj še nikoli nisem lotila oblačenja pisal. Včeraj, v dobri družbi, pa je bilo prav zabavno. Na poti sem še premišljevala, kako bi mogoče počela kaj drugega, potem pa padla not in tudi končni rezultat mi je všeč.
Ohišje sem najprej oblekla v plahtico s prelivom v meni ljubih barvah. Zgornja plast je temno zelena, s srebrnim lističem. Ko sem jo raztegnila, so nastale nežne razpoke. Izrezala sem male rožice in jo pritrdila na prvo plast. Manjka le še plast laka, da zaščitim srebrne lističe, potem pa bo.
Zadovoljna, prav gotovo se včasih splača lotit česa novega, neznanega.. dobro je, če te kdo porine ven iz varnega področja :)



My first polymer clay covered pen. Never thought I would also try this :) but in good company everything is possible. 

15 komentarjev:

  1. Ja to je pa res, včasih te mora kdo malce podrezat, da se lotiš česa novega in tvoj podvig se je res izplačal, tole res zgleda super! LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo! Me prav zanima, kako zgleda v živo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam z Mojco...podvig se je izplačal...po drugi strani pa tako in tako vse, česar se lotiš izpade čudovito in tako ...tvoje! Rada se vračam in te "berem"!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, a veš, da res. Vsi se radi držimo tistega, kar najraje in zato tudi najbolje počnemo. Kakšna brca v pravem trenutku - evo, krasni rezultati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je težko prestopati meje, a ko pridejo taki rezultati... ;)
    Čudovito ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštno je bilo, res. Sem vesela, da sem te spoznala v živo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Se pridružujem Maji. Res je bilo luštno te še v živo spoznat, poklepetat in zraven še mal fimat. Je bilo pa tole oblačenje pisala tudi zame prvič, pa upam, da ne zadnjič ... mi je ratalo kar všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za komentarje :) Tole je v živo en sam kič, ampak zakaj pa ne :)

    OdgovoriIzbriši
  9. O, super za vaše skupno ustvarjanje, verjamem da ste na veliko uživale in klepetale in tudi fino ustvarjale :) Ja, včasih je dobro da nas kdo dregne pod rebra, da poskusimo še kaj novega in takšno pisalo je zagotovo zelo unikatno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sonja, smo mele svinčkanje ...)) kul

    OdgovoriIzbriši
  11. Oblekica pisala je naravnost za na modno pisto....:):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lušno pisalo je tako dobilo čisto osebno noto. Meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  13. What a wonderful idea! Thanks for stopping by and I hope you are felling better soon. I am still in bed:(

    OdgovoriIzbriši
  14. I ja sam mislila da nikad ovo necu probati ali sada sam inspirisana da to ipak uradim. I to c uraditi na svojim heklicama :)
    Marija
    afroditacreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...