26. mar. 2013

Slab začetek ne pomeni nujno tudi slabega konca

Konec tedna se vračam na ARTish, tokrat bo kar dvodnevni. Od prijave dalje pripravljam nove izdelke, obnavljam zaloge.. Kot pubertetnica pred plesom premišljujem, kaj bom oblekla, obula, če je treba prekrit sivčke.. Paše mi ta naval adrenalina in pričakovanje prijetnega vrveža.

Včeraj sem se lotila obnove zalog medaljončkov. Ne vem, kaj točno je šlo narobe, zjutraj so bili vsi uničeni. :( Barve so se čez noč spremenile, ponekod razlile.. Prav slabe volje sem se lotila reševanja, kar se je rešiti dalo.

Da pa se slabo začet dan ne bo tako tudi končal, je poskrbel poštar, ki mi je dostavil kar velik paket z malimi zakladki. V živo jih lahko vidite v soboto in nedeljo na ARTishu, za prvi vtis pa bo tale fotografija. Barve so čudovite, intenzivne, se jih kar ne morem nagledat.
Ah, šment.. pozabila sem napisat :) Ogledalca so, s premerom 7,5 cm.Na hrbtu pa printi mojih slik.


Me je pa presenetila fotografija, ki sem jo našla na ARTishevi FB strani. V reviji Nova so za napoved dogodka uporabili fotografijo s prejšnjega ARTisha, kjer sem slikana jaz.


12 komentarjev:

  1. Čestitke za tvoj nevemkeriže ARTish ... še čist živo se spomnim tistega prvega poletnega, ko si šla ... hehhehe ... pa zakladki so tud super ... a sem prav pogruntala, da so to gledalca s tvojimi printi? ... čist hudo zgledajo ... hmmmm tist pripetljaj z medaljončki pa ni zvenel nič kaj obetavno ampak sploh ne dvomim, da ti nebi uspela zadeve zgledno poštimat ;o) .... ja no pa kaj če si na napovedniku ... to že neki pomeni, če so izbrali ravno tebe in tvoj štant ... imej se super fajn ...

    OdgovoriIzbriši
  2. O, lepo!!! Želim ti uspešna dva dneva, pa maj te napolnita z novo ustvarjalno energijo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uauu čudovito in držim pesti za veliko obiskovalcev in kupcev, seveda :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ima čarobna hišica prav glede ogledalc? Ker se tudi sama sprašujem, kaj so ti krasni zakladki :) Res so čudovitih barv in lepega šajna!
    Uživaj na sejmu in veeeeliiko prodanih zakladov ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala :) Ja, šele zdaj sem ugotovila, da sem pozabila zapisati, da gre za ogledalca :) Sem dopolnila zapis. Jih kar prekladam po mizi, tako so mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ooooo hudo! kaj to jih sama poslikaš? super mii ogledalca. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, moje slike so poskenirane, pretvorjene na ustrezno dimenzijo in potem natisnjene :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Toliko sem že slišala o ARTishu, da si moram res enkrat iti pogledat :) Držim pesti Sonja, da bodo ogledalca našla nove lastnike, ker so res luštna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Želim uspešen ARTish in občudujem tvoje ideje. Ogledalca - odlična zamisel, zaradi tvojih slik pa nekaj dragocenega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa kaj ti ne boš vse zgruntala. Super ogledalca!

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna so in čudovito pisana :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretno ti izlaganje..Jako zanimljivi bedževi:)))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...