16. mar. 2013

Tik pred zdajci

Vsakič, ko se odločim za sodelovanje na sejmu, si rečem: tale bo pa bolj na "izi" :) In vsakič zvečer tik pred zdajci še kaj končujem. Čeprav sem se prej odločila, da tega pač ne bom nesla sabo :)

Danes so to uhančki zame, ki jim bom kamenčke dodala šele jutri, ko se posušijo in toaletka z digitalnim printom enega od mojih kolažev. Tam pri zadrgi je široka 20 cm.

Zdaj pa hitro spat, da bom lahko še vedno rekla, da je FairArt jutri.. :) Uro imam že tako nastavljeno precej zgodaj za nedeljo :) 


12 komentarjev:

  1. Zelo lepa toaletka. Pa uhančki tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna toaletka; čudovitih barv je!
    Imej se neizmerno lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo te je bilo po dolgem času spet srečati. Toaletka je krasna, uhančki tudi, čvek se je pa tako prilegel kakor prva jutranja kava :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena čudovitka v krasnih barvah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da vsi že močno pogrešamo pomlad in sonce in barve ;) Lušna toaletka in uhančki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vedno znova presenečaš s svojimi izdelki. Čudovita torbica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res krasna je. Sama sem popolnoma enaka. Nekaj načrtujem - najučinkovitejša pa vedno tik pred zdajci.

    OdgovoriIzbriši
  8. krasna toaletka, krasni uhani .....
    tebi tako in tako vse uspe naredit!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  9. uau kako je lpa torbica!!!!!! tudi uhančki so luštn. lp

    OdgovoriIzbriši
  10. OOO čudovita torbica in zelo uporabna. Tudi uhančki so mi všeč.
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...