1. jul. 2013

Malinova

2 kg domačih, sveže nabranih malin z vrta se je tule še spreminjalo v marmelado. Zdaj so že spakirane v lončke, ostanki iz posode pa pomazani s kruhom. Dobra :)


Home made raspberry jam.

9 komentarjev:

  1. Že za videt je krasna in sploh ne dvomim, da je tudi dobra :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Njamsi, za nameček pa še diši...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maline so moj najljubsi sadez v vseh oblikah. Njami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Do sem jo voham, kako diši ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Njam.... to deluje jako ukusno! A i boja je divna :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. 2kg malin na domačem vrtu, to pa je bera. Odlično:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi mi imamo maline. Mogoče jo tudi jaz naredim. Imaš pa en super lonec....

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...