26. jun. 2013

Močnejša si..

Te dni vreme res ne vabi na kake dolge izlete, tisto malo lepega preživim kar doma. Da je dovolj blizu streha, pod katero se skrijem. Zjutraj sem še šla ven, potem pa se ob obetu slabega vremena skrila v ustvarjalno sobico in pobarvala leseno obešanko za vrata. Kaj pa vem, trenutno mi platna ne dišijo, papir pa tudi ne :)
Dimenzije 10 x 26 cm. Hrbet pobarvan v uporabljenih barvah. 



Embelished doorhanger. A lot of layers, paints, papers. Saying: "You're stronger than you think".

10 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Hvala, Mojca :) Pa ravno to modro ves čas puščam v škatli in segam po drugih odtenkih :)

      Izbriši
  2. Tudi meni so barve fantastične; sploh ti odtenki modre in roza gredo super skupaj! Izdelek kot celota pa VAU :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj bo les, platno ali papir, vse ti gre odlicno od rok. Super obesanka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet nekaj čudovito pisanega in vzpodbudnega. Super si!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vsem za komentarje. Upam, da bo res koga navdihnila, ji dala moč, da gre naprej. Kamorkoli pač mora iti. Meni že ustvarjanje pomaga :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo mi je všeč obešanka, napis na njej je odličen :). Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...