17. avg. 2013

Pisane priprave

V mislih že pri novem ARTishu, ki se bo 31.8.2013 odvijal na Gornjem trgu v Ljubljani, sem pripravila spray barve in se lotila novih izdelkov. Pisano bo:)

5 komentarjev:

  1. Upam, da boš objavila kakšno stvaritev...:) kaj mi lahko zaupaš, kje nabavljaš ves material, tudi šablone? Pozdravček... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Klara, prav gotovo pokažem končni izdelek :) Material nabavljam nekaj malega pri nas (akrilne barve v Artu, šablone pri Mavelu.com, Obiju, HobbyArtu...), večinoma pa še vedno na netu. Tam pa nimam neke priljubljene trgovine, kamor bi se zvesto vračala. Včasih si za pavzo privoščim malo brskanja, pogledam po Etsyju in Ebayu in se nagradim s šablono.

    OdgovoriIzbriši
  3. :) Nedavno sam kupila Color wash boje u spreju (još stoje neupotrijebljene) jer mi se nisu svidjele ove homemade s akrilnim bojama...blijede su mi boje, a kad stoje neko vrijeme začepe i unište špricu...
    jedva čekam vidjeti tvoje radove
    LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lena, meni Color wash ni všeč, ker ni permanenten. Še danes ga lahko z mokrim čopičem razmažem :( imam samo eno barvo in še te ne uporabljam. Včeraj sem namešala svoje mešanice, sem hotela blede barve, vse porabila in potem umila šprico. Upam, da bodo še uporabne, sicer bom kupila nove :)
      Prideš kaj v Ljubljano? Se že dolgo nisva videli, pogrešam kak klepet.

      Izbriši
  4. Nisam probala, ali ovako pišu za Color wash: "For permanency, heat set inks with iron or heat tool". Ja, ovako kako si ti napravila bit će u redu i s akrilnim bojama (upotrijebila svu boju i oprala špricu).
    U Ljubljanu svakako planiram, javim ti se :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...