24. avg. 2013

Vsega preveč za eno glavo

Včasih je toliko zanimivega, da si moram kako idejo ali obveznost pribeležiti. Takrat prav pridejo beležke. Nekaj mojih motivov se nahaja tudi na naslovnicah malih A6 beležk s spiralo. Da liste lažje obračam in tudi kakšnega iztrgam. Tudi ve pišete.. ali si raje zapomnite? 

Beležke bodo na ogled že čez dober teden, zadnjo avgustovsko soboto na ARTishu v Ljubljani.
Poleg pokazanih še štirje motivi :) 


My images on small notebooks.

12 komentarjev:

  1. Čudovite barve in motivi. Nekega dne bom prišla vaše izdelke pogledat v živo. Zdaj pa je kot zakleto vsakič ravno nekaj drugega. Želim uspešen sejem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne beležke...jaz sem nora na nje..imam jih kar nekaj:) hm...se mi zdi, da bom potrebovala vsaj še eno....tvojo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biljana, mogoče mi pa kakšna pade v tisto tvojo vrečko :)

      Izbriši
  3. iiijoj koliko krasnih beležk si naredial in te tvoje prepoznavne barve so tako kul! Čudovito packanje :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo živih barv, kar je meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravijo, da pametni pišejo...krasne so! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za komentarje :) Včasih mi je takole pisane in cukraste kar malo čudno dat tiskat, ker so izvajalci ponavadi moški.. pa še nihče ni nič komentiral :) So verjetno vsega navajeni..

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, ja, beležka je vedno v torbici, da si kaj zapišem, malo večja pa v kabinetu ... vanjo pa skiciram kake ideje ipd. Ampak tele tvoje so preveč lepe, da bi jih uporabila. No, OK, bi jih, ker so na spiralo in bi lahko platnice še enkrat uporabila :)

    OdgovoriIzbriši
  8. krasne stvari delaš sonja!
    velikokrat pridem pokukat, komentiram pa bolj malo.
    bom pa kar tule pohvalila vse tvoje ustvarjanje in komaj čakam, da se spet kje srečava.
    čimveč prodaje ti želim na artishu
    pozdravi princesko!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  9. Belezke so super. Jaz sem se jih v preteklosti nekaj casa otepala, nato pa sem si naredila eno svojo, dodala notri kupljen koledar in si narezala se nekaj dodatnih praznih listov za pisanje, risanje, skiciranje... In jo non stop uporabljam. Zapisem si vse, kar moram postorit in tako sedaj skoraj nic vec ne pozabim in se idejo za kaksno cestitko skiciram vanjo, ce me presine sredi dela :) In taki mali formati so ravno prav za to. Krasne so te tvoje.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...