3. sep. 2013

Dober začetek

Včeraj je bil prvi letošnji šolski dan. Ni prav veliko otrok, ki bi se učenja in preverjanj zelo veselili, prav gotovo pa bodo veseli prijateljev iz šole, ki jih niso videli čez počitnice.
 Sama začetek šole rada malo olepšam. Na primer z drobnim darilcem presenečenja, ki ga skrijem v škatlico. Za osnovo sem uporabila škatlico iz papirne mase. Najprej sem nanjo nanesla gesso, da bi preprečila mehurjenje vrhnje plasti papirja in prehudo vpijanje barve. Posušeno osnovo sem pobarvala z Deco Art akrilnimi barvami, poleg bele barve sem uporabila še turkizno in barvo fuksije. Na osnovno plast barve sem nanesla nekaj dodatnih plasti s pomočjo Crafter's Workshop šablon. Dodala sem z laserskim tiskalnikom odtisnjen napis DOBER ZAČETEK in zunanjost škatlice okrasila še s črnim pigmentnim markerjem. Napis sem na škatlico prilepila z mojim novim najljubšim medijem: Multi-Medium Matte, s katerim sem za zaščito premazala kar celo škatlico. Večino uporabljenega materiala lahko kupite v spletni trgovinici Mavelu.com.

Zdaj pa le še kaj drobnega skrijem v škatlico in šola se lahko začne.


9 komentarjev:

  1. Krasna škatlica je in verjamem, da bo skrivala same lepe stvari ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse prebrala, le na pol razumela:( Zelo bi bila vesela za kakšno hitro delavnico izdelave oz. okraševalnih tehnik. Če boš imela kakšen dan voljo in čas z veseljem priletim.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako krasno škatlico si naredila in všeč so mi te tvoje modro-roza barve! Fantastičen izdelek :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je ideja olepšanja novega šolskega leta. Škatlica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav luštno. Glih ta prave barve zame. :)) Jaz sm bila tudi vedno vesela prvega šolskega dne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prepričana sem, da je bil začetek dober tudi zaradi čudovite škatlice.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...