10. sep. 2013

Umetniški dnevnik in doma narejene barve s pršilko

Spet sem bila na vrsti za druženje z obiskovalci bloga trgovinice Mavelu. Originalno objavo s povezavami do izdelkov v trgovinici najdete tule.

Praznih strani in osnov za slikanje me je bilo vedno malo strah. Zato jih hitro polepim z ostanki scrapbook papirjev in listi iz starih knjig ali pa jih pobarvam. Včasih me mika, da bi v dnevnik kaj na hitro narisala ali izdelala kolaž, pa me ustavi prazna stran. Da bi se je lotila od začetka, pa ni več časa, saj mora biti moja osnova vedno večplastna.
Odločila sem se, da izdelam dnevnik, v katerem bodo strani že pripravljene. Najprej sem se lotila iskanja barv s pršilko, ki jih naknadno barvanje ne razliva. Ugotovila sem, da bo najbolje, če si barve izdelam kar sama. Najprej sem si pripravila plastenke s pršilko. Za barve, ki so mi bolj všeč, večjo, za tiste druge pa manjšo. V plastenko sem nakapala nekaj izbrane Deco art akrilne barve oz. si namešala svoj odtenek, dodala za konico noža medija za papir Mod Podge in dolila vodo. Plastenko sem zaprla s pršilko in jo dobro pretresla, da je tekočina postala enotne barve.

Barve sem preko plastičnih šablon nanesla na akvarelni papir najprej na eno stran. Ko je bila ta suha, pa še na drugo. Nato sem plastenke s pršilko dobro splahnila pod tekočo vodo, da sem odstranila vse ostanke barve, saj bi le ta lahko zamašila pršilko.
Papir sem preko roba ravnila, ker so mi všeč nacefrani robovi, natrgala na manjše kose.

Kako sem nadaljevala, pa vam povem, ko pridem naslednjič na vrsto za objavo na blogu trgovinice Mavelu.com.



9 komentarjev:

  1. Ideja, kako si narediš barvo s pršilko, je zanimiva in zelo uporabna. Všeč so mi nežne barve in zanimivi vzorci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, vesela sem, da si se oglasila in sva se končno videli v živo. Upam, da še kdaj :)

      Izbriši
  2. Čudovite osnove. Zakaj pa si uporabila medij za papir, kakšno vlogo ima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. helena, nekje na netu sem prebrala, da poveže barvo in vodo v enotno emulzijo. Kaj pa vem, sem pač dodala :)

      Izbriši
  3. uuuuu tole pa komaj čakam, se tudi sama spravljam k sestavljanju knjigic in takih stvari. zgleda zelooooo obetavno. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo! Se veselim nadaljevanja:)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...