20. jul. 2008

Že tako dolgo se nisem oglasila?

OOO, je res že mesec naokoli kar sem se nazadnje oglasila? Saj ne morem verjetni, kako hitri gre čas. Najprej so me v posteljo spravili vneti sinusi, potem pa sem šla direkt z antibiotikov na dopust. Bilo je kot vedno super :) Korzika je še vedno lepa, divja.. plaža v istem kampu pa vsako leto drugačna, saj jo morje odnaša in vrača. Da mi ne bi bilo dolgčas, sem na morje s seboj namesto knjig vzela punkelj z začetim vzorčkom.
Končala sem tale čudovit srček, visok 15 cm. Ni povsem po vzorčku, pa okvirit ga moram dat, ampak meni je čudovit. To je moj prvi izdelek s sukanim risom in sem z njim kar zadovoljna.


Ker mi je ostalo še nekaj časa, sem se lotila še enega malega vzorčka, listka v višini 7,5 cm. In začela tretji izdelek, ki pa je večji in bo kar trajalo, da bo končan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...