31. okt. 2010

Willowing - teden 2 - stran 1

Nekako nikoli nisem razumela, zakaj pisati oz. delati art journal. Kaj naj bi z njim počela oz. kakšne naj bi bile koristi od tega početja. Brezplačni tečaj Art, Heart & Healing pri Tam pa me je prav tega naučil :)
Da risanje, barvanje, dudlanje na neko temo lahko postane dobro izhodišče za razmišljanje in predvsem za preusmerjanje načina razmišljanja iz negativnega v pozitivno. V sprejemanje in pozitivno gledanje naprej.. ne le zamerljivo zapletanje v pretekle dogodke.

Drugi teden pri Tam se vrti okoli otroških travm. Svojih se nisem lotila, sem pa razmišljala o vsem, kar so dečvi prinesli zapleti zaradi njene disleksije oz. specifičnih učnih težav.
Stran vsebuje pozitivne zapise, kakšna želim, da bi spet bila. Kot je že bila v času, ko je posneta fotografija, s transferjem prenešena na stran.



Tečaj je brezplačen, zato je prijavljenih veliko ustvarjalcev, ki prej tovrstnih slik sploh niso delali. Pogosta so vprašanja, kaj uporabiti, kje kupiti, se splača .. kaj pa vem..Meni so se nakupi splačali, saj medije in barve uporabljam. Še celo čestitkarske :)
Sama ponavadi med ustvarjanjem pripomočke in barve jemljem iz omar, uporabim in vrnem.. tokrat sem se odločila, da vsaj vzorec vsega uporabljenega zložim nazaj na mizo in fotografiram :) Pa sem opazila, da še ni vsega.

13 komentarjev:

  1. Ja, zato ponavadi nastajajo moje strani. Da nek dogodek končam, da sklenem krog, da do konca razmislim o nečem, kar se je zgodilo, kar se še ima zgoditi ... v tejle knjigici imaš pa tudi še nekaj strani na razpolago ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč, ker je tako svetel, pozitiven. Mislim, da bo dobra motivacija za Kajo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovita si... kake lepe spominčke in vzgled puščaš svoji punci... lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  4. @ K, ja, prostora je še dosti.. me še "whimsiji" čakajo :) tokrat sem tudi jaz ugotovila, da lahko ob barvanju strani v glavi zaključim kak dogodek :)
    @ Vladka, sem razmišljala, da bi ji slikico kar na mizo dala.. še posebej, ko ima kak slab dan :)
    @ Didi, se mi zdi, da ji je že zdaj všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je tvoja stran všeč, ker je tako močna in pozitivna! Art journaling mi postaja všeč zato, ker ne potrebujem razloga za ustvarjanje. Ustvarjam, ker mi je to v tistem trenutku všeč in ker v tem uživam. Ustvarjam zase in ne za druge! V tem je čar!

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa mi je odlična zadeva, da poleg ustvarjanja in uživanja ob ustvarjanju tudi pridobivaš na pozitivnem gledanju v naprej. Zelo mi je všeč ta tvoj izdelek, ta udarniško rumena, ki te kar poživi in spodbudne besede, ki 'letajo' okrog rožic.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava sončna stran. In res lepe želje. Kako dobra ideja, da narediš želje za svojo hči. Tudi mojim puncama je všeč. Upam, da ji bodo pomagale.

    Art journaling šele začenjam, zato še ne vem veliko povedati. Je pa to, kar je napisala Maja: umetnost zase in iz srca.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa, vesela stran. In čuti se, da so želje za tvojo dečvo privrele prav iz srca. Všeč mi je ideja z rožicami.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav zanimivo se je sprehajat po blogih in občudovat domače naloge ... Tale tvoja stran mi je zelo všeč, ker je tako sončna in pozitivna, po eni strani razigrana, po drugi polna močnih in vzpodbudnih besed. Super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem za komentarje. Tudi jaz sem čisto sveža pri žurnalingu :) ampak paše pa, zdaj, ko sem poskusila :)
    Kar sicer ne pomeni, da bom zdaj vsak dan kak zapis naredila.. vsake toliko pa verjetno že :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Res krasna zadeva, uživanje ob ustvarjanju in "lupljenje čebule". Pa ne prave, tiste v nas, da pridemo do srži.
    In ta stran je tako sončna, taprava za "deževne dni!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoj rad je uvijek inspiracija za mene, a sada je ovaj "žurnaling" pao baš u vrijeme kad mi je jako potrebno rasteretiti misli...prizvati pozitivne vibracije...još jednom hvala ti...

    OdgovoriIzbriši
  13. Tako mi je dobro brati in gledati tele tvoje umetnije, čeprav ne vem čisto dobro za kaj se gre. Priznam.. bi rabila "Podnapise za telebane". Ampak važno je, da ste tudi takšne ki to obvladate in da smo take ki dol padamo ko to gledami in bi tudi rade znale kaj takega... Kapo dol..izgleda fenomenalno..in še toliko bolje je to da je pozitivno.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...