10. okt. 2010

Za vedno..

.. mi bo v spominu ostala drobna, a glasna in vedno nasmejana kraljica križkov Vava. Bila je polna energije. Pogrešala jo bom.
V spomin nanjo nekaj rdečega.

Poli obesek na rdeči vrvici.

3 komentarji:

  1. Res lep kos nakita. In, ja... rdeča... za Vavo... Tudi sama sem na dan, ko sem izvedela, da nas je Vava zapustila, pričela z izdelovanjem rdečega nakita. Njej v spomin.

    OdgovoriIzbriši
  2. DEkleta, kako smo istih misli. Jaz pa nisem začela z rdečo delat, ker ne znam. Začela sem križkat, ampak gre počasi.
    Zelo lep kos nakita!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res nam bo ostala v spominu, kot kraljica križkov,Kot krasna punca, kateri smo se nasmejale, bila je polna pozitivne energije, vedno pripravljena pomagat ali svetovat............Pogrešale jo bomo ....., na naših srečanjih......., v naših življenjih..........

    Lep kos rdečega nakita njej v spomin !

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...