1. maj 2011

Bodi krojač svojega življenja

Pojma nimam, od kje mi ideja za tak naslov in sliko.. ampak jo paše delat :)
Za danes zaključena, ne vem pa, če tudi res končana.
Dimenzije platna 18 x 40 cm. 


Don't know where the idea came from, but I'm enjoying making it. Finished for today. Oh, yes.. the title.. Be a tailor of your life. I believe we all should be.

19 komentarjev:

  1. T aje pa takoooo mojaaaa, je kakšna možnost? ti pišem zs...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ponovno čudovita igra barv, oblik, vtisov...LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit MIX, krasne barve!
    Zelo zelo lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuu ta pa je res zelo lepa, prav nekaj posebnega in te barve so ravno prave, lepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super naslov in izvedba. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Moja,moja, moja jeeeee (pa še njeno ime je več kot odlično). Hvala;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo! Ova je stvarno nešto posebno - sve se uklopilo...boje, motivi...izgleda da je She Art workshop ostavila trajniji utisak :) A 21 secrets? Čeka?

    OdgovoriIzbriši
  8. Lena, SheArta je tule bolj malo. Mogoče štampiljke, rubboni, (ampak tudi to so že kazale druge na tečajih, tudi brezplačnih) sicer pa so tam bistvo enostavne figure brez obrazov. Ki meni niso všeč.
    Ozadja v tem stilu sem "posvojila" ob prebiranju knjige Kelly Rae in še zdaj uporabljam tam prikazane tehnike.
    21 secrets je nabor zanimivih tehnik, ki jih lahko kdaj vključim v slike, in nič več. Ne bo dajalo vtisa, da gre za rezultat tečaja :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, tale pa je res nekaj posebnega, tema, naslov in barve - vse čisto po mojem okusu. ;))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma znam ja da je ovakav rad rezultat talenta, više tehnika etc. Mislila sam zapravo na format slike, na to da nema lica, da je pozadina bogata itd....no, a knjiga Kelly Rae mi je još na popisu za kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super naslov za fenomenalno sliko. Všeč, všeč! Pa na sliki zgleda tako majhna, šele mere jo postavijo v realnost. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. ... in naj bo življenje ukrojeno po tvojih merah :)

    fajn slika - odlične barve, pa sporočilnost, itak...

    OdgovoriIzbriši
  13. Mislim, da tej slikici paše tako ime. Meni je všeč, vse: barve, ozadje, ...čudovita je!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Nekaj novega, zanimivo in všečno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Všeč mi je naslov, kajti dejansko smo krojači svojega življenja in tale slika super paše k naslovu. Drugačna, všečna.

    OdgovoriIzbriši
  16. Barve, kompozicija, motiv - vse mi je noro všeč! Super!

    OdgovoriIzbriši
  17. Slikica krasna, barve super izbrane, naslov bi pa težko izbrala boljši!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...